mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Klenovszki János
Klenovszki János
NRC Kft.
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
interaktív magazinunk legfrissebb számai

Az @M kéthavi interaktív magazin legfrissebb számairól e-mail értesítőt küldünk hírleveleseinknek. Amennyiben nem hírleveles felhasználónk, de szeretné megkapni az @M további számait, küldjön egy feliratkozó e-mailt az info@mediainfo.hu címre.

@M interaktív magazin, 2014. március-április-május
6. évfolyam 2. szám

A szponzoráció ma nem jótékonykodást vagy mecenatúrát jelent, sokkal inkább a kőkemény marketing-eszköztár része. Éppen ezért más marketingeszközökkel versenyez, amikor a rendelkezésre álló büdzsékről kell dönteni, és sokszor bizony nem jut elég, vagy nem pont oda és úgy, ahova vagy ahogy kellene. Azért akadnak pozitív példák, még a jelenlegi, válságból épphogy kilábalt környezetben is, sokan érnek el szép sikereket a szponzoráció révén. Mind a márkák, mind pedig a szponzoráltak oldalán. Ezeket a példákat igyekeztünk összegyűjteni Kedves Olvasóink számára.


@M interaktív magazin, 2014. január-február
6. évfolyam 1. szám
Szexi. Népszerű. Trendi. Leginkább: megkerülhetetlen. Ezekkel a szavakkal
lehet illetni az online videózás témakörét. Sokak szerint az online videó
lesz 2014 legizgalmasabb, legtöbbet fejlődő területe a médiapiacnak, mind
tartalomszolgáltatói, mind reklám ol...

@M interaktív magazin, 2013. november-december
5. évfolyam 5. szám
"A marketingszakma legnagyobb tévedése, hogy a reklámnak kreatívnak kell lennie. Pontosabban, hogy csak a reklámnak kell kreatívnak lennie" - írja évzáró magazinunk témanyitó vezércikkében Papp-Váry Árpád. Hogy mely területeken, hogyan érvényesül a kreativitás a marketi...

@M interaktív magazin, 2013. szeptember-október
5. évfolyam 4. szám
Számos kezdeményezés igyekszik az internetes vásárlást elfogadtatni, mi több: megszerettetni a fogyasztókkal. Fáradozásaik azonban - részben legalábbis - feleslegesek, hiszen az e-kereskedelem a magyar gazdaság azon kevés területe közé tartozik, amelynek a jelek szerint...

@M interaktív magazin, 2013. május-június
5. évfolyam 3. szám
A marketing szakmába ma már bekerülni is viszonylag nehéz, a pályán valódi sikereket elérni pedig pláne. Az álláspiacról ezrével tűntek el az utóbbi pár évben a marketinges pozíciók a büdzsék csökkenése, a médiavállalatok gyengélkedése miatt. Jelen lapszámunkban azt igy...


Korábbi kiadványaink:



Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!