mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Ménesi Zsolt
Ménesi Zsolt
Akció-NXS Reklámügynökség Kft. (AKCIÓ 360)
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Témakörök
| új témakör |

Témakörök száma: 149    <<<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >>>
Nevet vált a Hallmark
létrehozta: Attila75, 2010-11-09  09:24
legfrissebb: aesztergomi, 2011-02-27  11:33
hozzászólások: 1

Tisztelt Hallmark.
Elnézést kérek az iménti írásért.
Nem az új névvel van bajom, hanem a kínálattal.
Én is, mint a többség a családi, ifjúsági, romantikus filmeket szeretem. Ennek tökéletesen megfelelt a Hallmark 2002-ig. Azóta egyre rosszabb lett. Bejöttek az akciók, és azóta már csak az megy a Hallmarkon. Ez bosszantó. Értik. Ez ellen kellene tenni valamit. Az Akciót kiszorítani. Semmi szükség nyomozásra, gyilkosságra. Ez butítás. Nem hiszem el, hogy ettől nőtt meg a csatorna nézettsége. Az akció filmek csak a bűnözőknek jók. Az értelmes ember elítéli az akciót. Kikapcsolja a tévét, ha értik. Inkább nem tévézik, mint akciót nézzen. Nem, hogy 24 órában, az értelmes ember egyáltalán nem szereti az akciót. Így én se. És mivel minden adót elfoglaltak az olyan filmek, így a többség szerintem vagy előfizet egy filmcsatornára, vagy inkább dvd-t néz. Egyik verzió sem jó. Ezért kérem önöket. Legyenek szivesek visszaállítani az eredeti állapotot, amit tudom jól, megváltoztattak. A nézők rovására. Ilyen filmek mellett nem nőni, hanem csökkenni fog a nézettség. Higyjék el.
Tisztelettel:Attila75.
Szaksajtó és PR
létrehozta: egaborjak, 2011-02-11  23:37
legfrissebb: egaborjak, 2011-02-11  23:37
hozzászólások: 0

Twitteres beszélgetéseinkben merült fel, hogy sok esetben nem különbözik a bulvár- és a szaksajtónak kiküldött közlemény, holott a két műfaj tonalitása egész más. Pr-es felvetésre itt nyitnánk fórumot egy ezzel kapcsolatos beszélgetésre, és biztatnánk a kommunikációs szakmát (ügynökségi és vállalati képviselőket egyaránt), illetve szaksajtós kollégáinkat is, hogy osszák meg tapasztalataikat a témában.
Családi Lap: új kiadónál folytatja
létrehozta: somlai38, 2011-01-25  18:46
legfrissebb: somlai38, 2011-01-25  18:46
hozzászólások: 0

Hogyan lehet megnézni a régebbi számok tartalmát?
BTL ügynökséget keres a Sony
létrehozta: tordaibalint, 2011-01-25  16:05
legfrissebb: tordaibalint, 2011-01-25  16:05
hozzászólások: 0

Ez a Sony pályázat olyan nyílt, hogy maga a Sony sem tud róla! Sem a központ, sem az ügyfélszolgálat, se sem a senki... Mi lenne, ha nem lenne nyílt???!!!!!!!
PR ügynökséget választott a Rézangyal
létrehozta: sompalinka, 2010-12-16  12:51
legfrissebb: sompalinka, 2010-12-16  12:51
hozzászólások: 0

Tulajdonképpen normális, mondhatnám szükségszerű lépés a mai túlkínálati piacon. A PR fontossága a pálinka esetében hatványozott, ugyanakkor az említett Társaság esetében ez csak akkor lesz értékelhető, ha a fogyasztóközönség a minőségi PR mögött, szakmamailag színvonalas terméket érzékel. Tehát, ha a Társaság feladja eddigi nem túl szimpatikus, helyenként szakmaiatlan magatartását, filozófiáját, "gyenge termék, erős PR", akkor az ezzel ellentétes magatartás, az "erős termék, erős PR" sikereket hoz! Ez a lehetőség bennük van!
Előfizetős szolgáltatás az Antenna Hungáriától
létrehozta: gaborzs9817 , 2010-06-29  15:46
legfrissebb: Attila75, 2010-11-09  09:29
hozzászólások: 17

A honlapon egész jókat írnak erről a szolgáltatásról, persze ki ne dícsérné magát, ha a nyereség a cél.. Szóval ha valakinek van személyes tapasztalata, kérem ossza meg velünk..
Magyar képviselettel a Hallmark Channel tulajdonosa
létrehozta: chafiras, 2007-08-17  16:03
legfrissebb: Attila75, 2010-11-09  09:16
hozzászólások: 1

Sziasztok!
Valaki megtudná mondani, hogy végleg befejeződött a McLeod lányai sorozat, vagy a közeljővőben lesz folytatása?
Média innovációs körkérdés: közös gondolkodás és mély célcsoport ismeret
létrehozta: szabo.edit, 2010-10-25  11:15
legfrissebb: szabo.edit, 2010-10-25  11:15
hozzászólások: 0

Valóban érdekes kérdés az innovációkra való nyitottság és az új lehetőségek kihasználása a piacon. Talán gondolkodásmódban már inkább, azonban gyakorlatban még sokkal kevésbé nyitottak mind a média tulajdonosok, mind a hirdetők ezekre az újításokra. Pedig európai viszonylatban is haladó tendenciák kezdenek megjelenni pont az interjú végén emlegetett online médiavásárlás terén.
Gondolok itt a mediavasar.hu vagy éppen a mediafiled.hu oldalakra.
Szerintem a szándék meg van, csak észre kellene venni és élni a lehetőségekkel!
Megzsarolták a Google-t a kínaiak
létrehozta: gaborzs9817 , 2010-06-29  15:55
legfrissebb: rockefeller, 2010-10-22  11:03
hozzászólások: 5

Annyira édes ahogy a google felirat alatt ott vannak a kis kínai "házacskák". :)
Kulturális szempontból mindenképp hasznos, hogy nem az egyszerűsített kínai nyelv preferenciája jelenik meg!
Gallával reklámozza az IPTV-t a T-Home
létrehozta: mymee, 2010-10-21  11:01
legfrissebb: rockefeller, 2010-10-22  10:59
hozzászólások: 2

Holnap lesz???!

Ott a helyem, ha lehet ezzel a bolonddal fényképezkedni... :D
Bár gondolom hosszú lesz a sor...

Lehet vele hátrafutni??? Nem fog egy kicsit elfáradni, mire az ezredik ember akar majd vele hátrafelé futni???

Én futni nem szeretek még előre sem, úgyhogy ezt kihagyom, viszont jó lesz Gallán meg a sok szerencsétlenen röhögni, akik hátrafelé futkároznak,

Már csak azon filózom, hogy a Gödörnél hol lesz a futópálya vajon..
Témakörök száma: 149    <<<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >>>


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!