mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Ménesi Zsolt
Ménesi Zsolt
Akció-NXS Reklámügynökség Kft. (AKCIÓ 360)
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Témakörök
| új témakör |

Témakörök száma: 150    <<<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >>>
Mobil szélessávot mindenkinek!
létrehozta: felcsike, 2011-04-08  10:51
legfrissebb: pafapi, 2011-04-26  16:08
hozzászólások: 23

na végre vmi értelmes ötlet...nem is lenne rossz a teljes lefedettség....dehát erre elő is kell fizetni...nem tudom mostanában milyen áron vannak ezek a szolgáltatások...szoval hiába van teljes lefedettség ha az emberek fele nem tud rá előfizetni
Mobil szélessávot mindenkinek!
létrehozta: mucus, 2011-04-08  14:39
legfrissebb: mucus, 2011-04-08  14:39
hozzászólások: 0

Nagyon örülök hogy végre ezzel is elkezdetek komolyan foglalkozni. Amikor vidékre utazom előfordul volt gond a mobilnettel, ami elég bosszantó mert nem csak kizáróan szórakozás céljából használom a mobilnettet hanem inkább a munkámhoz szükséges. Előfizetőjükként külön öröm számomra hogy a T-mobil rész vállal ebből a fejlesztésről,
Mobil szélessávot mindenkinek!
létrehozta: mucus, 2011-04-08  12:31
legfrissebb: mucus, 2011-04-08  12:31
hozzászólások: 0

Nagyon örülök hogy végre ezzel is elkezdetek komolyan foglalkozni. Amikor vidékre utazom előfordul volt gond a mobilnettel, ami elég bosszantó mert nem csak kizáróan szórakozás céljából használom a mobilnettet hanem inkább a munkámhoz szükséges. Előfizetőjükként külön öröm számomra hogy a T-mobil rész vállal ebből a fejlesztésről,
Mobil szélessávot mindenkinek!
létrehozta: mucus, 2011-04-08  10:49
legfrissebb: mucus, 2011-04-08  10:49
hozzászólások: 0

Nagyon örülök hogy végre ezzel is elkezdetek komolyan foglalkozni. Amikor vidékre utazom előfordul volt gond a mobilnettel, ami elég bosszantó mert nem csak kizáróan szórakozás céljából használom a mobilnettet hanem inkább a munkámhoz szükséges. Előfizetőjükként külön öröm számomra hogy a T-mobil rész vállal ebből a fejlesztésről,
Szerbiában segíti a digitális átállást a volt NHH elnök
létrehozta: aesztergomi, 2011-02-28  09:42
legfrissebb: aesztergomi, 2011-02-28  09:42
hozzászólások: 0

Abban segíthetett volna Rozgonyi Krisztina, hogy a két féle DVB-T ill.DVB-T2 kódolási rendszer
ne legyen , hanem a szerbek is a DVB-T rendszert vezessék be!
Ez olyan mint a komunizmusban az OIRT és CCIR vagy SECAM és PAL rendszerek.Nem összeköt, hanem elválaszt. Az osztrákok mpeg 4 helyett mpeg2 kódolást alkalmaznak a DVB-T-rendszerükben.Ez is elválaszt.Ez így nagyon siralmas együttműködés.
Továbbítaná a Magyar Katolikus Rádió műsorát a Duna TV
létrehozta: aesztergomi, 2011-02-28  08:35
legfrissebb: aesztergomi, 2011-02-28  08:35
hozzászólások: 0

Ebben a témakörben nehezményzem, hogy miért nem kell adót fizetni egy olyan rádiónak, amelyet nem nevezhetünk közszolgálatinak, hanem a közérdek mesteri összezavarása kútfőjének (Klubrádió).
A Katolikus rádió viszont maximálisan bizonyította , hogy igazi közszolgálati címre jogosult.
Ezt az igazságtalan döntést 12 évre nem szeretném jegelni.Ez iszonyúan igazságtalan!
Digitális aranyláz, avagy muszáj sietnünk?
létrehozta: mserussi, 2010-09-15  21:10
legfrissebb: aesztergomi, 2011-02-28  08:16
hozzászólások: 1

teljesen egyetértek. főleg formai megoldásokról szól most az aranyláz, a hasznos, azaz nem elsősorban a gadget-örjöngés műfajához tartozó tartalmi kérdések itt az üzleti tevékenység jellege és színvonala miatt nem kerülhetnek egyelőre előtérbe. Sőt, még Kanadában is kiterjedt vélemény, hogy a digitális trendek csúcsterülete, a közösségi média egyelőre gyenge, hanyagolható láncszeme a marketingtevékenységnek a vállalkozások óriási többségénél. merthogy a kisebb vállalatoknak nincs mit mondaniuk....
A digitális átállás reklámpiaci hatása
létrehozta: aesztergomi, 2011-02-27  12:39
legfrissebb: aesztergomi, 2011-02-27  12:39
hozzászólások: 0

Nagyon jó lenne, ha a médiaviszonyokba nemcsak a pénzvilág szólhatna bele!
Amikor 1997-ben olyan videomagnót vettem, ami képes volt úgy rögzíteni egy műsort,hogy a műsorújságban közölt kódot a távirányítóval a videomagnó rözítette és a reklámot nem vette fel, csak a rögzítendő műsort.A tervező mérnökök így tervezték meg, de a pénzvilág hatalmasai
túljártak a tervezőmérnökök és a tv nézők eszén .A műsor kezdési időpontjában még mindig reklámot sugároztak 3-10 percig! Mindig a pénzemberek járnak jól! Ez igazságtalan!
A médiahatóság nem büntette a reklámmal visszaélőket!
A szerbek DVB-T2 kódolást használnak, ami a mi DVB-T rendszerünkkel nem kompatibilis.A szerbeké 30%-al több adatot tud továbbítani.
Csak azt nem tudom, h. a délvidéki magyarok milyen dekódert vegyenek?
1000 ember tv nézése dönti el, hogy tízmillió mit néz a tv-ben?
létrehozta: aesztergomi, 2011-02-27  12:00
legfrissebb: aesztergomi, 2011-02-27  12:00
hozzászólások: 0

Lassan húsz éve etetnek ezzel az AGB nielsen féle misztikummal!
Ki az aki ezt még elhiszi? Ha több mint 800ezer nézi késő este a heti hetest, akkor hogy eshetett ki az SZDSZ párt a parlamentből?
2 millió képes nézni ezt az erkölcsi fertőt, elmebajt az rtl-en? (való(tlan) világ(talan) Ezt sem tudom elhinni!
Nevet vált a Hallmark
létrehozta: Attila75, 2010-11-09  09:24
legfrissebb: aesztergomi, 2011-02-27  11:33
hozzászólások: 1

Tisztelt Hallmark.
Elnézést kérek az iménti írásért.
Nem az új névvel van bajom, hanem a kínálattal.
Én is, mint a többség a családi, ifjúsági, romantikus filmeket szeretem. Ennek tökéletesen megfelelt a Hallmark 2002-ig. Azóta egyre rosszabb lett. Bejöttek az akciók, és azóta már csak az megy a Hallmarkon. Ez bosszantó. Értik. Ez ellen kellene tenni valamit. Az Akciót kiszorítani. Semmi szükség nyomozásra, gyilkosságra. Ez butítás. Nem hiszem el, hogy ettől nőtt meg a csatorna nézettsége. Az akció filmek csak a bűnözőknek jók. Az értelmes ember elítéli az akciót. Kikapcsolja a tévét, ha értik. Inkább nem tévézik, mint akciót nézzen. Nem, hogy 24 órában, az értelmes ember egyáltalán nem szereti az akciót. Így én se. És mivel minden adót elfoglaltak az olyan filmek, így a többség szerintem vagy előfizet egy filmcsatornára, vagy inkább dvd-t néz. Egyik verzió sem jó. Ezért kérem önöket. Legyenek szivesek visszaállítani az eredeti állapotot, amit tudom jól, megváltoztattak. A nézők rovására. Ilyen filmek mellett nem nőni, hanem csökkenni fog a nézettség. Higyjék el.
Tisztelettel:Attila75.
Témakörök száma: 150    <<<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >>>


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!