mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Klenovszki János
Klenovszki János
NRC Kft.
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Témakörök
| új témakör |

Témakörök száma: 151    <<<  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  >>>
Dalversenyt hirdet a Jazzy
létrehozta: estherjazzy, 2009-10-08  17:58
legfrissebb: estherjazzy, 2009-10-08  17:58
hozzászólások: 0

dalverseny eredmény
Az év e-kereskedőjét keresik
létrehozta: bbt62009, 2009-09-30  13:48
legfrissebb: bbt62009, 2009-09-30  13:48
hozzászólások: 0

"Szégyenlistán" a CIB Bank
A CIB Bank Zrt.-t elmarasztalta a Budapesti Békéltető Testület

A CIB Bank Zrt. egyik ügyfele 2008. november 7.-én internet bankon kezdeményezte a CIB Ingatlan Alapok Alapja befektetési jegyeinek visszaváltását amit a bank nem hajtott végre és az ismert PSZÁF felfüggesztés miatt ez a fogyasztónak kárt okozott. A bank telefonos beszélgetésekben kártalanítást ígért de később ezt változó indokokkal megtagadta.

Az ügy a Budapesti Békéltető Testület elé került, amely BBT/6/2009. számú határozatában kötelezte a bankot az ingatlan jegyek 2008. november 24.-i árfolyamon történő visszaváltására (megtekinthető: http://www.pannon.info ).

A bank ezt megtagadta és ezért a CIB Bank Zrt. joggal szerepel azon cégek "szégyenlistáján" amelyek a a Budapesti Békéltető Testület (BBT) honlapján is helyet kaptak. Ezen azon cégek szerepelnek amelyek nem hajtják végre a BBT határozatát és a fogyasztó jogokat semmibe veszik.

További információ a http://www.pannon.info oldalon!

Megmozgatta a netezőket a SIIA új kampányfilmje
létrehozta: mbence, 2009-09-29  13:21
legfrissebb: mbence, 2009-09-29  13:21
hozzászólások: 0

Mostmár sokan látták, az biztos. Az, hogy megmozgatta a netezőket valószínüleg arra utal, hogy vagy a hasukat fogták a röhögéstől, vagy igyekeztek megint megtalálni az egeret, hogy kikapcsolják. Vagy volt valaki, aki felkapta az összes másolt cd-jét / letöltött zenéit és szaladt feladni magát?
Ritkán alakítja önmagát Budapest a hollywoodi filmekben
létrehozta: Andrea2009, 2009-07-14  12:26
legfrissebb: Andrea2009, 2009-07-14  12:26
hozzászólások: 0

Budapest lehetne a legnagyobb díva. És nem csak Budapest, hanem az egész ország területén csodálatos forgatási helyszínek vannak - sajnos, elrejtve a világ és a nemzetközi filmgyártás szeme elől!!! Ajánlom Mindenki szíves figyelmébe:
http://www.hungarylocations.com
vagy
http://www.panoramiclocations.net
Kellemes gyönyörködést: Andrea
A rövid, minőségi videótartalmak a legszórakoztatóbbak
létrehozta: AGabor, 2009-07-09  14:23
legfrissebb: t.diana, 2009-07-09  17:01
hozzászólások: 2

A felméréshez hasonló eredményre jutottunk mi is:
http://www.youtube.com/watch?v=YKKHWVH6-M8
A barátok és a virtuális közösségek véleménye számít a netezőknek
létrehozta: Popupkeszito, 2009-07-09  09:32
legfrissebb: Popupkeszito, 2009-07-09  09:32
hozzászólások: 0

Érdekes, hogy mindenki azt hiszi, hogy tényleg a közösségek befolyásolják a net marketinget. Szerintem ez nem egészen így van: Amikor a google megvette a youtobe-ot, akkor a kereső algoritmus valahogy megváltozott és a video reklámok felértékelődtek. VAjon a blogok népszerűsége nem azért emelkedett, mert a google kereső algoritmusa megváltozott? A virtuális közösségek jlentősége pedig most talán azért nőtt emg, mert a Google újabb virtuális közösségi oldal megvásárlását tervezi, vagy már meg is történt?

Végkövetkeztetés: azt hisszük, hogy az online piacot a kereslet-kínálat befolyásolja, pedig csak egy matematikai algoritmus. Egy olyan matematikai algoritmus, aminek képletét csak néhány ember ismeri és befolyásolja a világon.

Akkor pedig tényleg mi is befolyásolja a netezőket?

Kuti István
www.popupkeszito.hu

Új online sales house indult
létrehozta: bonasera223344, 2009-07-07  17:43
legfrissebb: bonasera223344, 2009-07-07  17:44
hozzászólások: 1

Sok sikert az új cégnek ezen a göröngyös úton.
Megújult az Elixir.hu
létrehozta: regivendeg, 2009-06-25  17:17
legfrissebb: regivendeg, 2009-06-25  17:17
hozzászólások: 0

Ugy xar ahogy van! Ráadásul nehezen kezelhető magyartalan.
Mi az hogy freespirit? tán letöltendő ingyenes programm?

Szóval menetelünk a nagyobb xarba! liberális liberóban!

Viszlát!
RTLKlub Mónika show
létrehozta: kata0323, 2009-06-22  18:10
legfrissebb: netsound, 2009-06-23  12:02
hozzászólások: 1

Elég! Betelt a pohár!
Évek óta nézhetetlen a nyári műsor. Az ORTT minket büntet, nem a céget a show-műsor miatt.
Hiába fizetünk a nézhető TV-ért, semmit sem ér!
A filmek helyett csak a tiltás látható, melyet a nézettség hajhászok láttatnak velünk nap, mint nap.
Nem ez a legmegfelelőbb módja a büntetésnek, mert nem a néző tehet arról a tűrhetetlen megatartásról, ami a műsorukban folyik!
Egyszerűbb megoldás: kötelezzék a csatornát, hogy éjjel 22 óra után vetíthesse csak ezeket a "műsorokat". Akit érdekel, az úgy is meg fogja nézni, s talán a magamfajta emberek egy nézhetőbb csatornát kapnak!
A show előzetese pedig oly felesleges napközben!
Tisztelettel: sok néző nevében, aki emiatt háborog.
Fellendülőben az internetes mobiltartalom
létrehozta: netsound, 2009-05-27  09:22
legfrissebb: netsound, 2009-05-27  09:22
hozzászólások: 0

Igen. A ténnyel, miszerint az internetes mobiltartalmak hihetetlen fejlődés előtt állnak valószínűleg mindenki egyetért. Ez kézenfekvő, és a technológia folyamatos fejlődése okán is természetes folyamatnak tekinthető. Ami ennél jóval érdekesebb, (a netsound.hu számára kiváltképpen az), az a tartalom-struktúra kérdése, a kreatív mobil tartalom. A nagy tudású technológia egyre megfizethetőbbé válik, a felhasználók a lehetséges minőségi határokat feszegetik, a professzionizmus érzése egyre médiaképesebb tartalmak előállítását eredményezi.

Ami tény és ezáltal széles körben ismert, miszerint a történelem ismétli önmagát, - nos ez a technológia történet relációira is igaz. A fényképezés története most megismétlődni látszik, a vizuális és audió tartalmak előállításának egyre szélesebb köre és viszonyainak (lehetőségeinek) demokráciája okán.

Mi az mégis ami egyértelműen megjósolható? Az individualizmus mint fő csapásirány. A tartalmak minőségi fejlődése egyértelmű. Jól látható, hogy a felhasználók egyre kevésbé hajlandók tipizált tartalmak megvásárlására. Az önkifejezés és önmarketing már megvalósítható és médiaképes minőségűvé vált és egyre inkább azzá válik.
Mindenki saját magát próbálja megvalósítani és csak az a tartalom szolgáltató tud majd talpon maradni, aki ennek minden oldalról teret enged.

A közösségi tartalom megosztó oldalak (igen sokan vannak) szivacsként szívják fel a világ legkülönbözőbb területeiről az egyedi megjelenéseket. A jelenséghez jelentősen hozzájárul ennek divata is. Jól is van ez így. Ez mondhatjuk már okozat.

Mi a jövő? A jövő a többlet szolgáltatásban rejlik. Az internetes mobiltartalom szolgáltatók jelentős részének rossz és fejlődésképtelen működési stratégiája, csak nagyobb teret enged az egyébként is szabadon szárnyaló individualizmusnak. Aki nem él a lehetőségekkel, nem látja a folyamatokat, rövidesen lemarad. A netsound.hu az egyedi mobiltartalmak előállításának és értékesítésének úttörő munkáját végzi. Nyilván rövidesen mások is követik majd, minden felhasználó nagy örömére. A netsound.hu kreatív mobiltartalom alkotók klubja - Aki otthonról, interneten keresztül szeretne dolgozni, jövedelemhez jutni, azoknak most kitárulnak a lehetőségei. (netsound.hu - tehetség és pénz egy helyen)
Témakörök száma: 151    <<<  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  >>>


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!