mediainfo - Médiások médiája
Közönségmérés hírlevélhírek | tanulmányok | mediainfo.huszakmai partner:Nielsen
Kádár Tamás
Kádár Tamás
Sziget Kft.
cégvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
legfrissebb hírek vegyesen, illetve külön-külön hírkategóriánként
A digitális nézők nyomában
2014-03-07 11:43 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
Eddig a televízió és az internet mérése élesen különvált, pedig már napjainkban átfedés van a két kommunikációs csatorna között, így a közönségmérés is ezt a tendenciát kell, hogy kövesse.


Nielsen: az appok lekörözik a weboldalakat a médiában
2014-03-07 11:43 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
A Nielsen Közönségmérés nyilvánosságra hozta az amerikaiak mobil tartalom fogyasztásának mennyiségét és milyenségét 2013-ban.



A keresőképesek inkább rádióznak
2014-02-13 12:01 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
Arról már több írás is megjelent, hogy mennyire népszerű a rádióhallgatás, viszont arról már kevesebb szó esett, hogy kik és milyen körülmények között hallgatják azt.

Partnerségben a Nielsen és a CBS
2014-02-04 10:14 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
A kutatóintézet és az amerikai médiavállalat több évre meghosszabbította eddigi együttműködését, amelyben a többképernyős elérés kapta a hangsúlyt.

A 2. hét legnézettebb reklámfilmjei
2014-01-17 11:38 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
A Airwaves és a Jófogás.hu szpotjai szólították meg a legnagyobb arányban közönségüket. A Nielsen Közönségmérés összeállítása.


További hírek:

Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
A digitális nézők nyomában
2014-03-07 11:43 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
Eddig a televízió és az internet mérése élesen különvált, pedig már napjainkban átfedés van a két kommunikációs csatorna között, így a közönségmérés is ezt a tendenciát kell, hogy kövesse.


Partnerségben a Nielsen és a CBS
2014-02-04 10:14 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
A kutatóintézet és az amerikai médiavállalat több évre meghosszabbította eddigi együttműködését, amelyben a többképernyős elérés kapta a hangsúlyt.

A 2. hét legnézettebb reklámfilmjei
2014-01-17 11:38 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
A Airwaves és a Jófogás.hu szpotjai szólították meg a legnagyobb arányban közönségüket. A Nielsen Közönségmérés összeállítása.



További hírek:

Nielsen: az appok lekörözik a weboldalakat a médiában
2014-03-07 11:43 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
A Nielsen Közönségmérés nyilvánosságra hozta az amerikaiak mobil tartalom fogyasztásának mennyiségét és milyenségét 2013-ban.



A keresőképesek inkább rádióznak
2014-02-13 12:01 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
Arról már több írás is megjelent, hogy mennyire népszerű a rádióhallgatás, viszont arról már kevesebb szó esett, hogy kik és milyen körülmények között hallgatják azt.



Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!