mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Mezriczky László
Mezriczky László
Ispiro Consulting Kft.
ügyvezető, tulajdonos


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Tovább nő a márkaérték fontossága REG
2008-05-13 14:20 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Évek óta folyamatosan nő a márkák üzleti sikerhez való hozzájárulása. A 2008-as BrandZ Top 100 lista jelentős erősödést mutat tavalyhoz képest a márkák pénzügyi értékét illetően.

Harmadik éve jelenik meg a BrandZ 100-as toplistája, amely a világ legértékesebb márkáit szerepelteti. Az eredmények fogyasztói kutatások és a nyilvánosan elérhető pénzügyi adatok alapján állnak elő. A lista összeállítói arra kíváncsiak, hogy az adott márkák milyen mértékben járulnak hozzá a vállalkozás üzleti értékéhez, illetve jövőbeni kilátásaihoz. A listán olyan márkák kapnak helyet, amelyeknek a fogyasztói piacokon kell helyt állniuk, tehát a márkaportfoliók és a vállalati márkák ezúttal háttérbe szorulnak.

A BrandZ Top 100-at a Millward Brown kutatócég Optimor eszközének segítségével készítik el évről-évre. A kutatók úgy találták, hogy a márkák hozzájárulása az üzleti sikerhez minden korábbinál erősebb. Az egyik legérdekesebb tanulság, hogy most már nem csak a nagy, nemzetközi brandeké a világ; a kínaiak mellett megjelentek az oroszok is a legerősebbek között.

következő oldal >>




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!