mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Szántó Gábor
Szántó Gábor
DDB Reklámügynökség
Head of Innovation and Digital


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Mind kevésbé keresünk márkanevekre REG
2009-05-25 10:10 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A bigmouthmedia új kutatása szerint megváltoztak az utóbbi időben a felhasználók keresési szokásai.

A bigmouthmedia nemrégiben publikált eredményei szerint az európai felhasználók mind kevésbé keresnek konkrét márkanevekre az interneten. Keresési szokásaikat egyre komplexebb mechanizmusok jellemzik, amelyek túlmutatnak az egyes brandeken.

Ez nem jelenti azt, hogy a felhasználók ne használnák a kereső dobozt a márkaoldalak elérésére, de az arányok változóban vannak. Az eredmények szerint mind többen használnak komplex, többszavas keresőkifejezéseket, mikor online kutatnak információk után.

"Az elmúlt években a felhasználók mind többet megtudtak a keresés mikéntjéről. A recesszió miatt pedig mindenki a lehető legolcsóbb megoldásokat keresi a neten, így aztán egyre finomhangoltabb keresőkifejezésekkel igyekeznek ezeket megtalálni" - mondta el az eredmények kapcsán Andrew Girdwood, a bigmouthmedia kutatási vezetője.

Mindez nem jelenti azt, hogy minden országban egyformán reagálnának a felhasználók. Úgy tűnik, az olaszok, a britek és a németek alkalmazzák a legbonyolultabb keresési mintázatokat; náluk a leggyakoribbak a négyszavas keresőkifejezések is. A franciáknak és a spanyoloknak a majd negyede viszont még mindig egyetlen kulcsszóval igyekszik megoldani az információk megtalálását.

Andrew Girdwood hozzátette: érdekes lesz a fogyasztók online technológiával kapcsolatos képzettségének növekedése nyomán az eredményeket néhány év múlva ismét megnézni, és azt a hatást is érdemes majd vizsgálni, amelyet a változások a hirdetők digitális marketingstratégiájára gyakorolnak majd.

További részletek a kutatásról: itt.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!