mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Szántó Gábor
Szántó Gábor
DDB Reklámügynökség
Head of Innovation and Digital


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Új márka alatt egyesíti kvalitatív szolgáltatásait a Millward Brown
2010-09-16 10:19 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Firefly márkanevet már több országban régebb óta használják.

A Firefly márkanév alatt egyesíti globális kvalitatív hálózatát a Millward Brown. A váltás a hálózathoz tartozó, eddig saját neveken futó helyi ügynökségeket érinti. Ilyen például az észak-amerikai Greenfield Consulting Group, a brit Sadek Wynberg Millward Brown és a francia MFR. A márkanevet több ilyen ügynökség már 2000 óta használta.

"A kvalitatív kutatás hihetetlenül fontos része az üzletünknek világszerte, így természetes, hogy egyetlen márkanév alatt egyesítjük erre specializálódott ügynökségeinket" - kommentálta a változást Eileen Campbell globális vezérigazgató. Hozzátette: "A Firefly a helyi ügynökségek kreativitását ötvözi a Millward Brown erőforrásainak globális elérhetőségével".



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!