mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Gombos Zsolt
Gombos Zsolt
Online Marketing Akadémia
OMA alapító tréner, Facebook-szakértő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Új reklám és szlogen a Heinekentől
2011-02-24 08:53 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Facebookon 900 000 Heineken rajongó volt kíváncsi a márka új kampányfilmjére, amiben egy Indiana Jones hangulatot idéző partin hangzik el az új Heineken szlogen: Tárd ki a világod!

Eric Monjoin francia színész lett a Heineken legújabb, "A belépő" címet viselő reklámfilmjének sztárja, amit február 21-től már a mozikban és a tévében is láthatunk. A film az új globális márkakampány része, a "Tárd ki a világod" szlogennel a cég hangsúlyozni szeretné a márka nemzetköziségét.

Bram Westenbrink, a Heineken Hungária Sörgyárak Zrt. márkaigazgatója szerint a produkció kiemeli a márka exkluzivitását, kozmopolita és prémium jellegét.

A szpotot a Wieden+Kennedy amszterdami reklámügynökség álmodta meg, így hűen a márka előző reklámfilmjeihez, itt is a humoré a főszerep.

Itthon először a 60 másodperces változatot mutatják be, majd miután a tévénézők megismerkedtek a történettel, a rövidebb, 30 másodperces verzió kerül adásba.






Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!