mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Brindza Gábor
Brindza Gábor
Madhouse
Termékfejlesztési igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Az Adaptive-é az Egyszervolt.hu értékesítése
2011-02-25 12:32 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Magyarország leglátogatottabb gyerekportáljával bővítette portfólióját az Adaptive Media.

A frissen csatlakozó Egyszervolt honlapcsoport része a Kiváló Online Gyermektartalom Díjat Magyarországon elsőként elnyert Egyszervolt.hu zászlóshajón kívül még a Napocska.hu hírmondó, a Mese.tv és az Egyszervoltsuli.hu is - olvasható az ügynökség közleményében.

A 4-12 éves gyerekeknek, szüleiknek és pedagógusoknak szóló Egyszervolt heti látogatottsága átlagosan 160 ezer egyedi felhasználó, mellyel legerősebb tagjává vált az Adaptive Gyerekcsomagnak. A sales house csomagjában többek között a PORT.hu gyerekrovata, a Nickelodeon.hu, a Családinet.hu és a Nick.com található meg.

Az Egyszervoltot működtető cég (4Kids Meseportál Kft.) eddig házon belül oldotta meg a hirdetési felületek értékesítését. A vállalat pályáztatás nélkül az eddigi tapasztalatai, a kereskedőház mérvadó referenciái és a piaci megítélése alapján választotta az Adaptive Mediát, amely ezentúl az ügynökségi értékesítésért felel.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!