mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Mezriczky László
Mezriczky László
Ispiro Consulting Kft.
ügyvezető, tulajdonos


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Google a világ legértékesebb márkája
2011-03-24 09:11 [Marketinginfo.hu]

A BrandFinance elemzői idén is összeállították a világ legértékesebb márkaneveinek listáját.

A BrandFinance Global 500 a világ egyik legátfogóbb márkaérték-vizsgálata, mely tartalmazza a legfontosabb piacok legértékesebb márkáit. Az összesítés minden márkát egyfajta értékelési rendszer szerint mér: a márka erősségeit, a rá leselkedő veszélyeket és az adódó lehetőségeit veszik számításba a versenytársakhoz képest.

A lista élén az idén - több más, márkaértéket vizsgáló felméréshez hasonlóan - technológiai márkák végeztek. Az élen a Google szerepel, nyomában a Microsofttal. Az első ötben az egyetlen nem technológiai név a Walmart, a további helyezéseket az IBM és a telekommunikációs iparág legértékesebb márkájaként a Vodafone foglalja el.

David Haigh, a Brand Finance elnöke elmondta: "Ha ágazati bontásban nézzük, a tíz legjobban növekvő márka közül öt a technológiai iparágban tevékenykedik, bizonyítva a telekommunikációs innovációk, valamint a folyamatosan fejlődő márkaélmény közvetítésének növekvő fontosságát."

A toplistában egyébként jelentős átrendeződés érzékelhető a tavalyi évhez képest. Az élen szereplő márkák közül is többen helyet cseréltek, az egyik legnagyobb meglepetés azonban talán a Coca-Coláé. Az üdítőóriás zuhant a legnagyobbat a rangsorban: tavalyi harmadik helyezése után jelenleg csak a 16. legértékesebb márka. A más toplistákban szintén előkelő Apple 2010-hez sokat lépett előre ugyan, de még így is csupán a 8. helyen áll a BrandFinance összeállításában.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!