mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Pakots Zsolt
Pakots Zsolt
Advenio Zrt., HírTV Zrt., Lánchíd Rádió Kft.
vezérigazgató, gyártási igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Google a világ legértékesebb márkája
2011-03-24 09:11 [Marketinginfo.hu]

A BrandFinance elemzői idén is összeállították a világ legértékesebb márkaneveinek listáját.

A BrandFinance Global 500 a világ egyik legátfogóbb márkaérték-vizsgálata, mely tartalmazza a legfontosabb piacok legértékesebb márkáit. Az összesítés minden márkát egyfajta értékelési rendszer szerint mér: a márka erősségeit, a rá leselkedő veszélyeket és az adódó lehetőségeit veszik számításba a versenytársakhoz képest.

A lista élén az idén - több más, márkaértéket vizsgáló felméréshez hasonlóan - technológiai márkák végeztek. Az élen a Google szerepel, nyomában a Microsofttal. Az első ötben az egyetlen nem technológiai név a Walmart, a további helyezéseket az IBM és a telekommunikációs iparág legértékesebb márkájaként a Vodafone foglalja el.

David Haigh, a Brand Finance elnöke elmondta: "Ha ágazati bontásban nézzük, a tíz legjobban növekvő márka közül öt a technológiai iparágban tevékenykedik, bizonyítva a telekommunikációs innovációk, valamint a folyamatosan fejlődő márkaélmény közvetítésének növekvő fontosságát."

A toplistában egyébként jelentős átrendeződés érzékelhető a tavalyi évhez képest. Az élen szereplő márkák közül is többen helyet cseréltek, az egyik legnagyobb meglepetés azonban talán a Coca-Coláé. Az üdítőóriás zuhant a legnagyobbat a rangsorban: tavalyi harmadik helyezése után jelenleg csak a 16. legértékesebb márka. A más toplistákban szintén előkelő Apple 2010-hez sokat lépett előre ugyan, de még így is csupán a 8. helyen áll a BrandFinance összeállításában.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!