mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Brindza Gábor
Brindza Gábor
Madhouse
Termékfejlesztési igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Pontosabb reklámcélzás a Facebookon
2011-12-07 10:13 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Már hazánkban is elérhető a földrajzi hely szerinti targetálás a közösségi oldalon, így a hirdetők még kisebb meddőszórással tudjál elérni célcsoportjukat.

Ez a szolgáltatás Európa több országában már korábban is elérhető volt, a magyarországi bevezetésről azonban nem lehetett tudni semmi konkrétumot.

A konzultációk hónapok óta folytak a hely szerinti célzás mihamarabbi bevezetéséről, melynek köszönhetően hétfőtől vált elérhetővé a lehetőség hazánkban és Bulgáriában - olvasható a közösségi óriás hazai hirdetésértékesítési partnereként működő Thinkdigital sajtóközleményében.

A Facebooknak jelenleg valamivel több mint 3,6 millió regisztrált felhasználója van Magyarországon. Az alábbi táblázatból kiderül, hogy közülük melyik térségben hány user érhető el.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!