mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Erős Attila (Fotó: Köő Adrienn)
Erős Attila
Fastbridge
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Felnőtt korba lépett a ValóVilág5
2011-12-13 18:32 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az RTL Klub valóság show-ja mindig rosszabbul teljesít az évad elején, mint a vége felé, az ötödik széria számára a félidő után jött el az a pillanat, amikor a negyedikhez hasonló nézettséget kezdett produkálni.

Az elmúlt héten, ahogy korábban is, az X-Faktor énekes tehetségkutató volt a legnézettebb tévéműsor az AGB Nielsen Médiakutató Kft. TV2 számára összeállított toplistája szerint. Ez a program tartósan 2 millió feletti nézőt ültet a képernyők elé, a múlt héten 45,4 százalékos közönségarányt ért el.

A kereskedelmi szempontból legfontosabbnak ítélt 18-49 éves korosztály körében a ValóVilág a játék szempontjából fontos adása, az úgynevezett Kiválasztás végzett a második, míg a Barátok közt a harmadik helyen.

Ebben a korcsoportban az RTL Klub legnagyobb riválisa, a TV2 a hetedik helyen szerepel először egy amerikai animációs vígjátékkal. A csatorna hírműsora, a Tények az előző héthez hasonlóan vereséget szenvedett az RTL-es Híradóval szemben, ami viszonylag új trendnek számít, miután nyáron megsemmisítő erejűnek mondható csapást mért a TV2-es program a versenytársra.

A közszolgálati televízió m1-es csatornája immár állandó helyet vívott ki magának a legnézettebb műsorok harmincas listáján: a 49. héten a kereskedelmi célcsoportra vonatkozó felsorolásban egy műsorral, a teljes (4 évesnél idősebb) lakosság preferenciáit bemutató felsorolásban pedig néggyel szerepel. A toplista első felébe mindazonáltal még nem sikerült tartósan bekerülnie, legfeljebb különös érdeklődésre számot tartó események (sport, Eurovíziós Dalfesztivál) bemutatásakor ugrik az élre.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!