mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hampuk Richárd
Hampuk Richárd
Eurolex Consulting Media & PR
Account Manager


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
ValóVilágot és híreket néztünk az első héten
2012-01-11 13:26 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A ValóVilág vasárnapi adása lett a legnézettebb a teljes lakosság körében, a második és harmadik helyen a TV2-es Tények adásai állnak, ahogy az ötödiken és a hetediken is. A Barátok közt teljesített még jól.

Az RTL Klub sorozata a negyedik, a hatodik és a kilencedik helyen is szerepel az AGB Nielsen Médiakutató Kft. RTL Klub számára összeállított toplistájának elején, a napi reality pedig a nyolcadik helyen is visszaköszön.

A kereskedelmi szempontból fontosnak ítélt 18-49 éves korosztályra vonatkozó rangsort az RTL Klub sokkal egyértelműbben uralja, elsősorban szintén a valóság show, a Barátok közt és a Hírek révén - hírműsor tehát itt is feltűnik, még ha a Tények a 27. helyre szorult is ezen a listán.

A kereskedelmi célcsoport körében a legnézettebb műsor egyébként egy - szintén az RTL Klubon sugárzott - kandai kalandfilm, Az utolsó templomos lovag lett. A TV2 először a 21. helyen tűnik fel az NCIS hétfői adásával. A csoporthoz tartozó női csatorna, a FEM3 fennállásának eddigi legjobb nézettségi eredményét érte el a múlt héten. Közleményük szerint mind a 18-49 évesek körében, mind pedig elsődleges célcsoportján (18-49 közötti nők) rekordot ért el a nézettség és a közönségarány. Két százalék körüli közönségarányával ez a csatorna volt a legnépszerűbb női adó, legalább is az általuk délután öt óra és éjfél közötti időszakra értett főműsoridőben.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!