mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Csermely Ákos
Csermely Ákos
Média Hungária konferenciairoda
vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Ügynökségi pályázatot hirdet a Magyar PR Szövetség
2012-05-14 17:00 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A pályázatra két kategóriában lehet nevezni hírnévmenedzsment tevékenységgel és kommunikációs kampányokkal. A Dr. Sándor Imre nevét viselő díjat iparági kategóriánként ítéli oda a zsűri.

Először ír ki kommunikációs ügynökségeknek díjat az MPRSZ. A Sándor Imre PR-díj nem rangsor, hanem egyfajta minősítés: a 2011-ben végzett hírnévmenedzsment tevékenységgel illetve kampányokkal pályázható díjat azon ügynökségek nyerhetik el, amelyek a maximálisan megszerezhető 100 pontból legalább 80-at összegyűjtenek.

Hírnévmenedzsment kategóriában olyan, a 2011-es évben folyamatos, de minimum 6 hónapon keresztül az ügyfél számára végzett, több PR szakterületre kiterjedő ügynökségi tevékenységgel lehet pályázni, amely mérhetően hozzájárul a vállalat/szervezet reputációjának javításához, a hírnév fejlesztéséhez, megőrzéséhez, az esetlegesen sérült hírnév helyreállításához.

Kommunikációs kampány kategóriában olyan, a 2011-es évben végzett, időben egyértelműen behatárolható, mérhető eredménnyel rendelkező kommunikációs aktivitásokat vár a Szövetség, amelyek a PR-szakma klasszikus szakterületei közül legalább egyet azonosítanak, és módszertanukban többféle megoldást is hasznosítanak (a digitális kommunikációtól a rendezvényszervezésig).

"A szakmaiság és a minőségi munka elismertetésére törekszünk. Célunk, hogy láthatóvá és követhetővé is tegyük a hazai PR-szakmában megszülető teljesítményeket, megoldásokat és tartalmakat. A Sándor Imre Díjjal egyrészt a hazai PR-szakma egyik első teoretikusa, másrészt pedig a hazai szolgáltató cégek legkiválóbbjai előtt kívánunk tisztelegni. Minél többet mutatunk meg a szakma gyakorlati működéséből, annál kevésbé lehet félreérteni, vulgarizálni és/vagy összetéveszteni a PR-szakmát másokkal, annál kevésbé lehet csupán manipulációnak, megtévesztésnek, reklámnak és bármi másnak tekinteni" - nyilatkozta Dr. Szeles Péter, az MPRSZ elnöke.

A zsűri a következő iparági bontás szerint oszthat ki díjakat: energiaipar, építőipar, pénzügy, bank és biztosítás, egészségügy, ingatlanügy, FMCG, telekommunikáció és IT, média és szórakozás, technológia, turizmus és vendéglátás, szállítás és közlekedés, non-profit és civil szféra. A nevezési határidő 2012. június 15. Az eredményhirdetésre a 2012 szeptemberében több szakmai szövetség összefogásával megrendezendő Reklámfesztivál PR-napján kerül sor.

A részletes pályázati kiírás elérhető az MPRSZ honlapján.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!