mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Brindza Gábor
Brindza Gábor
Madhouse
Termékfejlesztési igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Hódít az újszerű netes reklámeszköz
2012-07-09 13:55 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az ötvenedik kampányon túl a "hátradőlő" flipside lett a hazai online piac legsikeresebb rich media formátuma.

A formátum specialitása, hogy a portáloldal középső része látszólag hátradől, "mögötte" pedig videólejátszó vagy más interaktív hirdetés jelenik meg. Az Adaptive Media Sales House és a PORT.hu együttműködésében megvalósult megoldás 2011. szeptember 23-án debütált a programajánló portálon, ahol egy KIA reklámot láthattak a látogatók.

A formátumot az autós cégek vették át először, de a telekommunikációs és az FMCG-szektor hirdetői is gyorsan felzárkóztak mögéjük. A legtöbb ilyen kampányt eddig a Vodafone és a Telekom valósította meg, összesen húsznál is több hirdető élt a lehetőséggel.

Az ötvenedik hirdetés a Szerencsejáték Zrt. olimpiai kampányában szerepel, ami július 5-én indult. A formátum népszerűsége egyelőre töretlen, több megrendelés is sorban áll az Adaptive Mediánál - olvasható a szerkesztőségünkhöz eljuttatott sajtóközleményben.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!