mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Bauer András
Bauer András
Budapesti Corvinus Egyetem
egyetemi docens


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Új pozícióban Szabó Ákos
2012-09-27 12:12 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az üzletfejlesztési terület mellett az online értékesítés irányításáért is felel az Adaptive-nál Szabó Ákos. Szeptembertől Bennó Kata partnerkapcsolati vezetőjént dolgozik.

A nyári hónapokban az Adaptive Mediánál lezajlott átszervezések eredményeképpen a sales house médiatulajdonos illetve stratégiai szolgáltató partnereivel folytatott kapcsolattartás operatív feladatát Bennó Kata vette át, aki a jövőben partnerkapcsolati vezetőként folytatja munkáját. Feladata elsősorban a portfoliótag kiadókkal kialakított együttműködések hatékonyságának biztosítása, illetve az értékesítést támogató rendszerekkel összefüggő projektek szervezése. Bennó Kata a Külker Online-nál kezdte szakmai pályafutását, ahol sokoldalú tapasztalatokat szerzett főszerkesztőként és a hirdetésértékesítés irányítójaként is. 2008 óta erősíti az Adaptive Media értékesítési csapatát - olvasható a szerkesztőségünkhöz eljuttatott sajtóközleményben.

"A fő célom, hogy az Adaptive Media továbbra is piacvezető legyen a szakmai újítások terén, köztük az újfajta rich media formátumok meghonosításában és az egyedi, hirdetőkre és kiadványokra szabott megoldások kivitelezésében. Szeretnék hatékonyan küzdeni a magyar online médiafelületek elértéktelenítése ellen, és meggyőződésem, hogy a médiaportfóliónk - olyan zászlóshajókkal mint a PORT.hu vagy az MSN Mai Nap - erre minden lehetőséget meg is ad" - vázolta céljait Bennó Kata.

Az Adaptive Media online értékesítési csapatát Szabó Ákos irányítja, aki 2010-től üzletfejlesztési vezetőként dolgozik a cégnél. Az online üzletfejlesztési és értékesítési területek vezetésének egyesítése Szabó Attila korábbi értékesítési vezető júliusi távozása után vált aktuálissá. Szabó Ákos 2000 és 2008 között az Index értékesítési és marketingigazgatója volt, 2009-ben vezetői tanácsadóként csatlakozott az Adaptive Media csapatához. 2009 óta az IAB Hungary elnökségében képviseli a sales house-t, 2010-ben az IBS digitális marketing képzésének alapítója, 2011-ben az MRSz Reklámkonferencia szakmai igazgatója volt.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!