mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Maczelka Márk
Maczelka Márk
SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.
kommunikációs vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Színházportált vesz a Libri
2013-02-07 09:55 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Színház.hu 2013 februárjától csatlakozik a PORT.hu és a Fidelio.hu mellé, tovább erősítve a Libri Média kulturális médiapozícióit.

Herner Dániel, a Színház.hu alapító-ügyvezetője szerint "az összeolvadás lehetőséget teremt a Színház.hu számára a további növekedésre és arra, hogy a Színház.hu portál a következő tizenkét évben is megtarthassa meghatározó piaci szerepét és maradéktalanul kiszolgálhassa közönségét". A portál üzemeltetését a Színház.hu Kft. és a Hálózat a Színházért Alapítvány továbbra is együttesen végzi, így a Színház.hu közhasznú vállalásai a szakma felé továbbra is teljesülni fognak. Az akvizícióval egy időben a Színház.hu értékesítési teendőit is átvette a Libri Média sales csapata az Infinety Sales House-tól - olvasható a szerkesztőségünkhöz eljuttatott sajtóközleményben.

Herner Dániel megtartja a 100%-ban a Libri Média tulajdonába kerülő Színház.hu Kft. ügyvezetését és a Hálózat a Színházért Alapítvány elnöki tisztségét is, de a Libri Média új fejlesztési igazgatójaként elsősorban a PORT.hu és a többi online termék megújításáért felel majd.

A Libri Csoport médiacége, a kulturális és szabadidős tartalmak és szolgáltatások piacára koncentráló Libri Média ezzel a vásárlással piacvezetővé válik a színházi területen is. A Port.hu mintegy 400 ezer napi egyedi látogatójával nemcsak a programajánló honlapok legnagyobb szereplője, de az abszolút magyar netes toplistán is stabilan az élbolyban szerepel. A 2012 júniusában a cégcsoporthoz kerülő Fidelio Média prémium kulturális online és print kiadványokat - Fidelio magazin, Fidelio.hu, Bóbita családi programmagazin -, valamint rendezvény-szervezési és rádiós kompetenciát hozott. A 2013. február elsejével csatlakozó Színház.hu portál az előadó-művészeti terület meghatározó márkájaként egészíti ki a portfóliót.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!