mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Szántó Gábor
Szántó Gábor
DDB Reklámügynökség
Head of Innovation and Digital


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Burkolt reklám a Mokkában
2013-05-03 10:14 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Médiatanács 250 ezer forint bírságot szabott ki a burkolt reklám tilalmának megsértése miatt a Mokka egyik januári adása kapcsán.

A Médiatanács bejelentés alapján indított eljárást a TV2 2013. január 7-én sugárzott reggeli magazinjának Reklámtorta című műsorrésze miatt, amely az összehasonlító reklámokkal foglalkozott. Az adásban egy urológiai termék népszerűsítésére alkalmas információk hangzottak el a műsorszámba ágyazva úgy, hogy a reklámozási szándékot nyíltan nem vállalták. A közzététel megtéveszthette a közönséget, mert a nézők a reklám céljait szolgáló ismertetővel nem a szerkesztett tartalomtól elkülönítve találkoztak - derül ki az NMHH sajtóközleményéből.

Figyelembe véve, hogy 2011 óta a Médiatanács már a nyolcadik alkalommal állapított meg burkolt reklám miatt törvénysértést a TV2 működése kapcsán, a testület eheti ülésén 250 ezer forint bírság megfizetésére kötelezte a csatornát. A Médiatanács célja, hogy a jogsértések feltárásával hosszabb távon elősegítse a médiaszolgáltatók jogkövető magatartását, és biztosítsa, hogy a médiaszolgáltatók a jogszabályoknak megfelelő, a nézőket tisztességesen tájékoztató tartalmakat sugározzanak.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!