mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Door Tamás, Juventus Rádió vezér...
Door Tamás
Mediaworks
megbízott vezérigazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Online videós sales house az Adaptive háza táján
2013-05-31 09:32 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az Adaptive Media anyavállalata, a Ballroom International Group indította útjára a Videohouse Kft.-t, amely már a TV2-t, a Viacomot, az AXN-t és a CEMP-t is ügyfelei között tudhatja.

A digitális reklám egyik legperspektivikusabb ágában, a videóhirdetések piacán nyújt specializált megoldásokat az érdekelt hirdetőknek és médiatulajdonosoknak a Videohouse - fogalmaz a szerkesztőségünkhöz eljuttatott sajtóközlemény.

A cég ügyvezetője Sopov István, a Ballroom igazgatósági tagja, üzletfejlesztési vezetője Szőcs Réka, aki korábban a ZenithOptimedia televíziós vásárlásért felelős vezetője volt. A Videohouse értékesítési partnere a Brindza Gábor által vezetett Madhouse.

A Videohouse a hirdetési hálózatában a videóreklámokat többrétű közönségszegmentálásra alkalmas technológiával szolgálja ki. A hirdetéskiszolgáló rendszert a szintén a Ballroom csoporthoz tartozó török Vidyoda cég fejleszti és adaptálja a magyar piacra. A Vidyoda és testvércége, a ReklamZ a robbanásszerűen fejlődő török digitális piac legsikeresebb szereplői közé tartoznak - emeli ki a közlemény.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!