mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Klenovszki János
Klenovszki János
NRC Kft.
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Beltéri plázsal állt elő a Corvin Plaza
2013-07-01 11:00 [Marketinginfo.hu]

Egyedi ötletekkel, strand hangulattal, napágyakkal és koktélokkal, légkondicionált környezettel készül a nyárra a nyolcadik kerületi pláza.

A nyári hőségben leginkább a strand, a vízpart, a szabadtéri fesztiválok és a kávézók teraszai jelentik a vonzerőt a városlakók számára. A zárt szórakozóhelyek, éttermek, üzletek, bevásárlóközpontok forgalma így ebben az időszakban igencsak visszaeshet, ha nem kínálnak alternatívát látogatóik számára a szezonális kültéri helyekkel szemben. Ez azonban sokszor nem könnyű feladat, főleg nem a város szívében, ahol nem csak a lehetőségek, de a rendelkezésre álló helyek is igencsak korlátozva vannak- érvel a bevásárlóközpont.

Ugyanakkor ebben az időszakban komoly szerepe lehet a marketing és PR eszközöknek, kampányoknak. A témával kapcsolatban Bernád Juditot, a Corvin Plaza marketing vezetője így nyilatkozott:

"A bevásárlóközpont különleges aktivitást is tervez idén, hogy a strand és a vízpartok hangulatát közelebb hozza a belvárosban élőkhöz. A "Plaza Plázs" alapkoncepciója, hogy beltéren is ugyanúgy élvezhessük a nyarat, időjárástól függetlenül, mintha csak egy tengerparton ülnénk. Napernyőkkel és napozóágyakkal három hétig igazi kis nyugalom szigetét varázsolunk a Corvin Plazába, ahol a hét minden napján koktélt szürcsölgetve lehet majd pihenni. A hangulatot különleges, 3 dimenziós térhatású földfestményekkel tesszük majd még egyedibbé, de erről többet még nem árulhatunk el. A Corvin Plazába látogatóknak mindenesetre július 8-28 között nem mindennapi élményben lesz részük." - teszi hozzá Bernád Judit.

"Fontos leszögezni, hogy a nyári időszak nem feltétlenül jelent látogatószám csökkentést egy pláza számára, amennyiben a szezonra időben felkészülnek. A légkondícionált bevásárlóközpontok ugyanis igazi felüdülést jelenthetnek a kánikulában, főleg ha széleskörű kínálat, valamint kikapcsolódási lehetőségek várják a látogatókat." - mondta Bernád Judit.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!