mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Brindza Gábor
Brindza Gábor
Madhouse
Termékfejlesztési igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Formabontó kampány a 444.hu-n
2013-10-22 08:48 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A UPC vezette be natív hirdetési eszközökkel a site-on új, az eddigieknél kétszer gyorsabb internethozzáférését.

A UPC és digitális ügynöksége, a Fastbridge a 444.hu valamint a hirdetésértékesítést végző Adaptive Media szakembereivel egyeztetve alkotta meg a 240 Mbit/s sebességű, ultragyors internetcsomag szeptemberi natív hirdetési kampányát az Uj Péter nevével azonosított közéleti hírfolyam felületeire - olvasható a szerkesztőségünkhöz eljuttatott sajtóközleményben.

A kampányban a cikkek végén elhelyezett 'highlight' nevű, kiemelő színnel hangsúlyozott szöveges hirdetés dominált, kiegészítésül pedig 300*250-es standard bannerekben találkozhattak a felhasználók az "üzenettel". Az utóbbi formátum mellett szólt, hogy asztali számítógépen és mobileszközökön is egységesen jelent meg a reszponzív kialakítású 444.hu különböző felbontású felületein. A highlight hirdetések közel 2%-os, a bannerek 2,5% feletti egyedi átkattintási rátát (uCTR) hoztak.

A kampányban megismerkedhettek az olvasók a 444.hu szerkesztőségének virtuális tagjával, Promó Ottóval is, aki az érdeklődők számára helyben megfejtette a hirdetések üzenetét. A promóciós cikket majd 6000 egyedi látogató nyitotta meg, akiknek 11%-a közvetlenül továbbkattintott a UPC honlapjára is.

"A kampányban alkalmazott három hirdetési forma mindegyike beváltotta a velük kapcsolatos elvárásokat, egyaránt jól teljesítettek a látogatók figyelmének felkeltésében és konverziós mutatóikban is" - mondta Szabó Ákos, az Adaptive Media értékesítési és üzletfejlesztési vezetője. "Öröm volt látni, hogy egy jelentős hirdető ennyire komolyan veszi a kampányának tartalmi és arculati kontextusát, és ötletesen, könnyedén alkalmazza a natív hirdetés alapelveit a gyakorlatban" - tette hozzá Kardos Gábor, a 444.hu kiadójának operatív vezetője.

"Kölcsönösen minden szereplő számára ez a legelőnyösebb: az üzenet jobban felkelti az érdeklődést és kevésbé tolakodó, a lapból nem lóg ki, nem üt el tőle. Az olvasó pedig szintén nem egy tőle idegen stílusú anyagot lát, és gyorsan a megfelelő információhoz juthat, ahogy azt a 444-en megszokta és elvárja" - mondta el az ötletről Szávuly Krisztián, a UPC online vezetője.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!