mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hernádi Gábor
Hernádi Gábor
HD marketing, Star Network
Ügyvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Sándor Imre-díjat nyert az Avantgarde
2013-11-08 14:10 [Marketinginfo.hu]

A Magyar Public Relations Szövetség 2012-ben útjára indított, szakmai zsűri által odaítélt díját nyerte el a kommunikációs ügynökség. A szakmai elismerést a Vatera Gyűjtőszenvedély kampánya érdemelte ki.

Az Avantgarde Pr-t Kommunikációs kampány kategóriában díjazta a Szövetség, az elismerést a Vaterának készített "Ki Magyarország legszenvedélyesebb gyűjtője" kampányával érdemelte ki az ügynökség. A kampány célkitűzése a szerethető márkakép kialakítása volt az ismert brand számára.

A szakmai szervezet indoklása szerint a projekt hosszú kampányidőszak alatt egyenletes és látványos médiajelenlét biztosítása mellett számszerűsíthető értékelési szempontok alapján is jól teljesített: közel 30 %-kal több aktív felhasználót eredményezett. Az integrált kampány produkciós feladatait a mito, végezte.

A 10 éves Avantgarde Pr stratégiai tanácsadást nyújt azoknak a vállalatoknak, amelyek vezető szerepet kívánnak játszani iparágaikban. Ügyfeleik közé tartozik többek között az easyJet, az Intersnack Magyarország, a L'Oréal, az OMV vagy a Budapest Kommunikációs és Üzleti Főiskola.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Elérés (Reach)

Break

Emission Share (ESH%)

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés


Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!