mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Soós Gergely
Soós Gergely
neo
alapító-ügyvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Repülő robotokkal reklámozza magát egy moszkvai étterem
2014-09-04 10:25 [Marketinginfo.hu]

Újszerű, "drone-vertising" kampányt készített a Hungry Boys kreatívügynökség a moszkvai Wokkernek.

Az ominózus kampányban önműködő mini légijárműveket (drón) vetettek be - olvasható a pfsk-n. A cél a figyelem felkeltése és a rendelések számának növelése volt, elsődlegesen az üzletemberek körében.

Mivel a hagyományos hirdetési csatornák túltelítettek, új felület után kutatott a megbízott kreatív csapat, és a levegőben találta meg végül, amit keresett. A Wokker bannereit repülő drónokra akasztották, amelyek a város nagyobb irodaépületeit repülték körbe, felhívva magukra az ablakoknál ülők figyelmét.

A rizs- és tésztaételeket kínáló gyorsétteremlánc ezzel elmondhatja magáról, hogy elsőként folyamodott Oroszországban a drone-vertisinghoz. A légi reklámot az orosz főváros üzleti negyedében vetették be.

A Hungry Boys 10 drónnal dolgozik. "Soha sem használtunk tradicionális hirdetési csatornákat, és nem is fogunk" - nyilatkozta Alex Gisak, a Wokker alapítója. "Mindig kerestük az új utakat, és a légi reklámozás valóban újszerű" - tette hozzá a szakember.

A röptetett bannereken a Wokker legújabb ételei láthatóak. A lánc hagyományos kínai szögletes papírdobozokban árulja menüit.

Az új technológia kifizetődőnek bizonyult, a megrendelések 40 százalékkal nőttek a kampány hatására. A moszkvai irodisták nagyon elfoglaltak, sokszor nincs idejük az ebéddel foglalkozni. Az ablak elé repülő plakát nekik szól.





Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!