mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Szántó Gábor
Szántó Gábor
DDB Reklámügynökség
Head of Innovation and Digital


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Minőségi nő és a C-generáció
2014-11-12 13:52 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Magyarország egyik legnagyobb divateseményén, a Marie Claire Fashion Days indító napján a VAM Design Centerben találkozott a hazai szépség- és divatszektor krémje.

Milyen a mai glossy olvasó? A választ a Central Médiacsoport 2014-es Minőségi Nő kutatása mutatta meg; odafigyel a szépségére és fontos számára a minőség. "A kutatásunkban résztvevő hölgyek 32 százaléka legalább havonta jár kozmetikushoz, 55 százalékuk 2-3 havonta vásárol magának új cipőt, több mind felük úgy gondolja, hogy a minőséget meg kell fizetni, és bizony egy márkás ruha sok mindent elárul a viselőjéről." - mondta el nyitó prezentációjában Lipták Tímea portfólióigazgató.

Eddig az Y és a Z generáció elérése volt minden marketinges fő célja, azonban Németh Anna, a Zenith Optimedia ügyfélkapcsolati igazgatója előadásában rámutatott, ezentúl a térképre kell helyeznünk a C generációt is. A világ 10 nagyvárosában végzett, több mint 2 évig tartó nagyszabású kutatásuk fényt derített ennek a közel sem homogén csoportnak a főbb tulajdonságaira. A C az "önmegfelelő generáció", tagjai ugyanannyira szeretnének kitűnni, mint amennyire be akarnak illeszkedni. Ők a selfie-generáció is, akik folyamatosan irányítják az imidzsüket és megosztják az életüket. Divatszakértők, akik szomjazzák az inspirációkat. Számukra a sokk az új sikk. Folytonos médiafüggőségben élnek és rutinosak a multitaskingban, azaz egyszerre képesek több feladatot elvégezni. Minden egyes eszközhöz kell számukra a megfelelő tartalom, amely fokozza az élményt. És ugyan ők azok, akik blogokat olvasnak, használják a gyors élményeket adó kényelmes applikációkat, a webről inspirálódnak, gyűjtik a személyre szabott élményeket, a papír alapú magazinok ugyanolyan fontosak számukra.

A divat - és szépségszektor kommunikációjának jövőjébe nyújtott rövid bepillantást Fabricius Gábor a Republic Group innovációs igazgatója és Alberti Rita kreatív producer. Kiss Szilárd stylist és divatszerkesztő 2015-ös tavaszi-nyári divattrendeket hozott, míg Gurics Krisztina szépségszerkesztő a 2015-ös tavaszi-nyári smink és hajtrendeket mutatta be.

A workshopot két kerekasztal-beszélgetés zárta. A meghívott szakemberek értekeztek arról, hogyan alakultak a magyar nők szépségápolási és vásárlási szokásai az elmúlt években, és próbálták megjósolni mit hozhat a jövő. Mindannyian elismerték, hogy ugyan a válság kicsit megtépázta ezt a szektort is, de alapvetően nincs okuk panaszra. A fast fashiontől a luxusig című kerekasztal szakértői elmondták, hogy a magyar hölgyek ugyan szeretik a praktikus és kényelmes viseletet, de nagyon nyitottak az újdonságokra is. És mindenki egyetértett abban, hogy a glossymagazinok szerepe kiemelkedő minden szépség és divatmárka számára. Ők azok a legmegbízhatóbb kalauzok és minőségi szűrők, melyek a tájékozottságot, a stílust és a szórakoztatást hozzák közös platformra.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!