mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Vaszily Miklós
Vaszily Miklós
ECHO
vezérigazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
MPRSZ díjátadó és kávéházi este
2014-11-13 10:56 [Marketinginfo.hu]

November 25-én, soron következő kávéházi estjén adja át a Magyar Public Relations Szövetség az idei Sándor Imre PR-díjakat.

Az MPRSZ idén harmadik alkalommal hirdette meg pályázatát a Sándor Imre PR-díj elnyeréséért - írja a szervezet közleménye. A Mozsár kávézóban megszervezett díjátadó szakmai programja keretében a PR-kommunikációban alkalmazott új technológiai eszközöket, valamint az ezekhez kapcsolódó módszereket bemutató előadások lesznek hallgathatók. A program elsősorban a hírnév menedzselése és védelme, a véleményvezérek azonosítása, a kommunikáció eredményességének mérése, valamint az ügyfelek elköteleződésének növelése vezértémák köré épül. Az előadásokat követő kerekasztal beszélgetésen a hallgatóságnak is lehetősége nyílik kérdések felvetésére, hozzászólásra a tárgyalt témákhoz.

Az eseményen történő részvétel ingyenes, azonban regisztrációhoz kötött. A szakmai program keretében a következő előadásokra kerül sor:

Dilong András - iMedia

Sajtómegjelenések jogtiszta felhasználása, az iMedia új fejlesztéseinek és fejlesztési irányainak bemutatása, a kommunikáció hatékonyságára vonatkozó elemzések támogatása.

Szekeres Péter - Neticle

A social listeningben rejlő PR-lehetőségek: a Neticle ügyfélköréből vett példákon keresztül annak bemutatása, hogy miként alkalmazható reputációvédelmi és kommunikációs célokra az automatikus online véleménymérés.

Andy Nemes - Antavo

Annak bemutatása, hogy milyen módon lehet azonosítani a véleményvezéreket az Antavo Loyalty rendszerének segítségével, hogyan lehet kétirányú kapcsolatokat kialakítani a rajongókkal, és hogyan lehet növelni elköteleződésüket a cég felé.

Demet Dagdelen - Maven7

A Maven7 a hálózatkutatás eredményeit hasznosítja az üzleti életben. Nagy mennyiségű online adat feldolgozásával és elemzésével olyan kérdéseket válaszol meg, mint például: Hogy néz ki egy adott online közösség struktúrája? Kik a véleményvezérek? Miről beszélnek? Hogyan függnek össze a különböző témák ezekben a közösségekben?


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Reception Share (RSH%)

Elérés (Reach)

Break

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés


Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!