mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Mezriczky László
Mezriczky László
Ispiro Consulting Kft.
ügyvezető, tulajdonos


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Dubaji úttal promózik a NatGeo és a Telekom
2014-12-02 13:07 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A két vállalkozás közös promóciója keretében egy luxus utat sorsolnak ki a szervezők, ha a szolgáltatónál nézik a National Geographic programját.

A Reptéróriás: Dubai című műsorhoz kapcsolódóan a két vállalat közös projektbe fogott. A NatGeo és a Telekom közös nyereményjátékot indít. A fődíj egy kétszemélyes út Dubaiba. Emellett a kvíz helyes kitöltői között 10 darab táblagép is kisorsolásra kerül.

A nyereményözönnel játékosokat arra próbálják ösztönözni a szervezők, hogy a kimondottan a szolgáltatónál nézzék a doku műsort.


A sorozat végigköveti a reptéri dolgozók egy napját a világ egyik legforgalmasabb repülőterén, a légiforgalmi irányítóktól kezdve a vámtiszteken át a karbantartó mérnökökig - olvasható a vállalati kommünikében.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!