mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Szabó Ákos
Szabó Ákos
Adaptive Media
üzletfejlesztési vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
OMD: a WIZZ Air médiaügynöksége
2003-12-04 11:53 [Médiainfó]

Az OMD látja el az új, európai fapados légitársaság piacralépése körüli médiafeladatokat. A WIZZ Air 2004 májusában kezdi tevékenységét. A kampány Magyarországon és Lengyelországban indul.

A Wizz Air 2004 májusában kezdi tevékenységét, s elsősorban a közép- és kelet-európai piacokra fog koncentrálni.

Az EU-hoz újonnan csatlakozó országok 75 millió fővel növelik az uniós népességet 2004 májusi csatlakozásuk nyomán. Ez nyilvánvalóan nagy és csábító piac, hiszen a fapados légitársaságok csak kis mértékben vannak jelen egyelőre ezekben az országokban.

Európában a fapadosok a kontinensen belüli forgalomból körülbelül 10 százalékban részesednek, de a várakozások szerint 6-7 éven belül ez az arány akár a 30 százalékot is elérheti.

A 2004-ben induló kampányról egyelőre annyit tudni, hogy Magyarországon és Lengyelországban veszi kezdetét. A kampány három szegmenst fog megcélozni: az önfinanszírozó, motivált vállalkozókat, akik keresik a gazdaságosabb és hatékonyabb utazási módokat; a pihenni vágyókat, akiknek lényeges, hogy könnyen és gazdaságos áron utazzanak; illetve a rokonaikat és családjukat meglátogatni készülőket.

A médiamix vagy a kampány pontos időzítése még nem ismert.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!