mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hámori Barbara
Hámori Barbara
Content House
vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Csemetékért fut a Runner’s World csapata
2015-05-13 18:14 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Runner's World csapata az idei Ultrabalatonon nemcsak a futás öröméért győzi le
a kilométereket, de egy nemes ügyet is segít a részvételével.


Idén két csapatot indít a Runner's World magazin az Ultrabalatonon. Míg a tavalyi cél a kör sikeres teljesítése volt, 2015-ben mindkét Runner's World csapat a Csemete Alapítványt támogatja futásával.

"Idén komolyabb célt tűztünk magunk elé - mondja Pásztor Máté, a Runner's World főszerkesztője. - Szeretnénk, ha a minket támogatók 1000 forintot adományoznának
a Csemete Alapítványnak minden lefutott kilométerünkért. A cél, hogy összegyűjtsünk
300 ezer forintot. Ez az összeg elegendő arra, hogy az alapítvány kimozdítsa a csemetéket a négy fal közül, és kirándulásokat szervezzen számukra."

A Csemete Alapítvány a Fővárosi Sztehló Gábor Gyermekotthonokban élőket segíti. Az otthonok lakói olyan, súlyos fizikai és szellemi fogyatékkal élő gyerekek, akikről szüleik nem tudnak vagy nem akarnak gondoskodni. Az alapítvány évek óta dolgozik azért, hogy a gyermekeknek emberi jövőt biztosítson, és esélyt teremtsen számukra a társadalomba való beilleszkedésre.

A világ vezető futómagazinjának magyar kiadása egy évvel ezelőtt, 2014. május
15-én jelent meg a Marquard Media Magyarország Kiadó gondozásában. A hiteles és irányadó kiadvány idén már 4 lapszámban, szakmai tanácsokkal és praktikus ötletekkel szolgálja a futás szerelmeseit - az ezzel a mozgásformával éppen csak most ismerkedőket és a sokadik maratonjukra készülőket is.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Exkluzív break

Coverage (COV)

Béta együttható

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés
Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!