mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Szabó Ákos
Szabó Ákos
Adaptive Media
üzletfejlesztési vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Csatlakozott a Disney a HP állatvédő projektjéhez
2015-06-02 17:30 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A szórakoztatóipari óriás a Hewlett-Packard és a Conservation International közös projektében vállal szerepet.

Múlt hónapban mutatták be a Disney új természetfilmjét, a Majom Királyságot. A dokumentumfilm egy hányattatott sorsú makákó család küzdelmes útját követi nyomon, akik kénytelenek elhagyni a dzsungelt, ahol addig éltek és új otthont kell keresniük az emberek lakta városban. A film bemutatójának hetében a Disney minden egyes megvásárolt jegy árát felajánlotta a Conservation International nemzetközi természetvédelmi szervezet számára, ezzel is támogatva célkitűzéseiket.

A film témája szorosan kapcsolódik a HP és a CI korábbi közös projektjeihez, hiszen a két cég már korábban is komoly erőfeszítéseket tett a veszélyeztetett állatok természetes élőhelyének védelme érdekében. A HP Earth Insights-ra keresztelt projektnek hála a kutatók gyors és valós idejű adatokat kaphatnak a veszélyeztetett területek és állatfajok pontos állapotáról. A HP Earth Insights a vállalat big data technológiáját használja, hogy 16 esőerdőből özönlő adatokat tudjon tárolni, rendszerezni és hozzáférhetővé tenni a világ bármely pontján dolgozó kutatócsoport számára.

A HP a technológiai háttéren kívül más módokon is támogatja a nemzetközi természetvédelmi szervezetet. A tavaly indított és még jelenleg is futó "Nature Is Speaking - A természet szól hozzád" kampánynak az a célja, hogy minél nagyobb tömegeket elérve, felrázza az embereket, és új megvilágításba helyezze a környezetvédelem fontosságát. "A természetnek nincs szüksége az emberre. Az embernek van szüksége a természetre" ez a fő mondanivalója azoknak a YouTube kisfilmeknek, amelyekben hollywoodi világsztárok személyesítik meg a bolygónk meghatározó szereplőit, úgy, mint a földet, óceánokat, a levegőt, vagy az őserdőket. Kiemelt partnerként a HP minden egyes #NatureIsSpeaking közösségi aktivitás után - legyen az hashtag, megosztás, like, vagy akár kattintás - egy dollárral támogatja a Conservation Internationalt.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!