mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Lakfalvi Lívia
Lakfalvi Lívia
VIVA! Promóció
ügyvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Sok nézőt vesztett az M1 Híradó
2015-07-13 16:02 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az M1 19:30-kor kezdődő híradójának a nézettsége jelentősen csökkent. A 2-10. heti időszakban az átlagos nézettség 359 ezer fő volt, a 12-27. hetek átlaga pedig 165 ezer: a csökkenés 194 ezres.

Az MTVA közleményéből kiderül, a híradó közönségaránya 7,7%-ról 4,1%-ra csökkent. Ugyanakkor a két vizsgált időszakban a Duna TV 18 órakor kezdődő híradójának nézettsége megduplázódott: 69 ezer főről 135 ezerre nőtt, közönségaránya pedig 1,8%-ról 4,7%-ra emelkedett.
Az M1 által a nap folyamán sugárzott híradók összesített elérése gyakorlatilag változatlan maradt a két vizsgált időszakban: 1,8 millió fő tájékozódott korábban is és most is a csatorna híreiből.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!