mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Bánki Tamás
DrLinkedin
Alapító, Tulajdonos, Linkedin tréner


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Adaptive Media és ThinkDigital stratégiai partnerség
2015-08-04 18:04 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az Adaptive Media a régió legnagyobb hirdetési hálózatának magyar stratégiai partnere.

A legnagyobb közép- és délkelet-európai digitális hirdetési hálózatot működtető ThinkDigital stratégiai megállapodást kötött az Adaptive Mediával, a magyar piac vezető független online sales house-ával.

Magyarországi piaci szerepének erősítése céljából 2015. július 1-jével stratégiai együttműködésre lépett a régió legnagyobb digitális médiaértékesítési és technológiai hálózata, a ThinkDigital az Adaptive Media Sales House-zal. Az együttműködés keretében a ThinkDigital és az Adaptive Media egyesítik hirdetési portfóliójukat, illetve a ThinkDigital budapesti irodájának tevékenységét az Adaptive Media és a Videohouse szervezetébe integrálják.

"Nagyon örülünk, hogy stratégiai kapcsolatba léptünk a legnagyobb regionális online hálózattal. A ThinkDigitallal kötött megállapodás ugrásszerű fejlődési lehetőséget jelent az Adaptive Media számára.", jelentette ki Sopov István ügyvezető. "Az együttműködés egyszerre érinti a hagyományos display- és a videóhirdetési tevékenységünket, továbbá világszínvonalú nemzetközi reklámfelületekhez való hozzáférést tesz lehetővé."

A partnerség keretében a vezető magyar online sales house széleskörű hazai médiaportfóliója kiegészül olyan jelentős nemzetközi felületekkel is, mint a Shazam és a Facebook prémium hirdetési megoldásai. A Dailymotion videóhirdetési megoldásaival kibővülve pedig a Videohouse már egymillió magyar internetezőt ér el.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!