mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Deák Gábor
Deák Gábor
Honvédelmi Minisztérium Elektronikai, Logisztikai és Vagyonkezelő Zrt.
marketing és kommunikációs vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Ötből egy DDoS támadás napokig vagy akár hetekig is eltarthat
2015-08-05 16:36 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Kaspersky Lab és a B2B közös kutatása feltárta, hogy a vállalkozások több mint egyötöde szenvedett már el olyan DDoS támadást, ami miatt több napig vagy hetekig fennálló problémák jelentkeztek a szolgáltatásban.

A felmérés rákérdezett a DDoS támadásban érintett vállalatok képviselőinél a támadás időtartamára, valamint annak hatására is, hogy milyen szinten befolyásolta egy-egy támadás a cég weboldalát, szolgáltatásait vagy az infrastruktúráját. Mint kiderült, a támadások 13 százaléka okozta a szolgáltatások teljes leállását, míg a képviselők 52 százaléka nyilatkozott úgy, hogy a letöltéseknél súlyos időkésleltetések voltak tapasztalhatók. Továbbá a válaszadók 33 százaléka nyilatkozta azt, hogy az oldalak betöltése lelassult, míg 29 százalékuk állította, hogy a támadás következtében egyes tranzakcióknál szolgáltatási hibát észleltek.



Például egy finn pénzügyi vállalatot ért támadás tipikus példája az elhúzódó támadásoknak, amelyre a Kaspersky Lab felmérése is rámutatott. A támadás következtében ugyanis az ügyfeleknek több mint hat napon keresztül okozott nehézséget elérni a vállalat pénzügyi szolgáltatásait.



"A vállalatok számára elveszíteni - akár rövid időre is - a szolgáltatásuk feletti kontrollt, vagy elszenvedni több napon át tartó lelassulást, egyformán súlyos problémákat okozhat. Mindkét eset befolyásolhatja a cég ügyfeleinek elégedettségét, és megrendítheti a szolgáltatásba vetett bizalmukat is. A DDoS támadások elleni megbízható biztonsági megoldások lehetővé teszik a vállalatok számára az ügyfeleik zavartalan kiszolgálását, és a szolgáltatásokhoz való hozzáférését is, függetlenül attól, hogy egy rövidebb és erősebb, vagy egy gyengébb, de hosszabb ideig fennálló támadást kell átvészelniük." - mondta Evgeny Vigovsky, a Kaspersky Lab DDoS Protection szolgáltatásáért felelős vezetője.

Egy DDoS támadás esetén a Kaspersky DDoS Protection ideiglenesen alternatív útvonalra irányítja át a beérkező forgalmat, és egy tisztító központon keresztül kiszűri az illegális kérelmeket, a jogosakat pedig továbbítja. Ez azt jelenti, hogy az ügyfelek továbbra is gond nélkül használhatják a szolgáltatást, miközben éppen támadás folyik a szolgáltató ellen.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!