mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Elsöprő hatású lehet a digitalizáció
2015-09-07 11:06 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Internet Hungary: megrengető erejű változásokat hoz a digitális forradalom a gazdaság minden területén.

Három éven belül szupergyors internet hálózhatja be egész Magyarországot. Aki nem alkalmazkodik a változásokhoz, lemarad és előbb-utóbb elbukik. Az Internet Hungary konferencia a lehető legtöbb aspektusból vizsgálja a digitális gazdaság jelenlegi és jövőbeli trendjeit.

IoT, OTT, M2M, Big Data, szenzorok, startupok, automatizáció - ezek ma a digitális világ leggyakoribb buzzword-jei, melyek nagyban meg is határozzák azt, hogy milyen irányba halad a mindennapi élet és a gazdaság. A szeptember 29-30-án megrendezésre kerülő Internet Hungary hazánk legnagyobb digitális gazdaság-fókuszú konferenciájaként, két napon át 5-5 teremben a fenti hívószavak mentén járja körbe a téma aktuális kérdéseit, hazai és külföldi szakértők segítségével.

Szupergyors internetet Magyarországnak

Az Internet Hungary a téma fontossága miatt egy külön termet szentel annak a témának, hogy hogyan lehet Magyarországon mindenhová eljuttatni a szélessávú internetet. Szó lesz többek között a Szupergyors Internet Projektről, melynek célja, hogy 2018-ra minden háztartás legalább 30 Mbps sávszélességű internet hozzáféréssel rendelkezzen.

Ember és gép helye az új piacgazdaságban

A rendezvény központi témája a változás, és az ehhez való alkalmazkodás szükségessége. A Cisco és a svájci International Institute of Management Development (IMD) által készített tanulmány szerint öt éven belül a cégek 40 százaléka szorulhat ki a piacról, vagy veszíthet jelentősen a pozíciójából a digitalizáció következtében. A digitális gazdaság egyik közelgő dilemmája, hogy a technikai fejlődés, az automatizáció fokozza a hatékonyságot és biztosítja a növekedést, ugyanakkor rengeteg emberi munkaerőt kivált, akik átmenetileg elveszíthetik vásárlóerejüket is. A konferencia több előadásban is foglalkozik ezzel a témával olyan kérdésekre keresve a választ, hogy vajon csak a fodrász és a fogorvos munkája lesz-e biztonságban, illetve, hogy hol lesz ember és gép helye az új struktúrájú piacgazdaságban.

Új szelek a reklámiparban is

A digitalizáció újabb és újabb hullámai a reklámipart is folyamatosan formálják. A nem túl hosszú történelme ellenére mára már klasszikusnak mondható online hirdetési modellek gyökeres átalakuláson mennek keresztül. Előretörnek a tőzsdei logikán alapuló rendszerek, melyeken keresztül szó szerint licitálni lehet a hirdető szempontjából releváns média felületekre. A neuromarketing tudományos megközelítése is egyre nagyobb szerepet kap a modern üzleti világban: az emberi psziché mechanizmusainak feltérképezésével pontos képet kaphatunk arról, hogy mi áll egy-egy (fogyasztói) döntés hátterében.

Az idei Internet Hungary konferencián a fentiek mellett külön szekciót kap a digitális reklámpiac, a kiskereskedelem és digitalizáció találkozása, a legújabb közösségi média trendek, a hazai startup ökoszisztéma égető kérdései, a tartalommarketing aktualitásai illetve a programozott online hirdetésekkel kapcsolatos legfrissebb tudnivalók. A Vodafone főtámogatásával megrendezésre kerülő kétnapos siófoki rendezvényre mintegy 1600 látogatót várnak a szervezők.





Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!