mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Drevenka Edit
Drevenka Edit
Aegon Magyarország
PR vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Bringázás a buszmegállóban
2015-09-23 11:03 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Coca-Cola úgy alakította át az V. kerület Széchenyi utcai buszmegállót, hogy a buszra várakozók tekerhessenek egyet.

A WHO szerint heti 150 perc mozgásra volna szükségünk ahhoz, hogy a mozgáshiányból fakadó egészségügyi kockázatokat elkerüljük. Az idén 10 éves Coca-Cola Testébresztő program célja felhívni a figyelmet arra, hogy minden perc számít, és a lyukas, általában várakozással töltött perceket is ki lehet használni egy kis testmozgásra.

Az V. kerület Széchenyi utcai buszmegállóját ezért úgy alakították át, hogy a buszra várakozók is tekerhessenek egyet. Az elmúlt hónapban 28 500 embernek volt lehetősége a buszra várakozva mozgással eltölteni üres perceit.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!