mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Lakner Bertold
Lakner Bertold
neo
kreatívigazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Köztéri kampány a digitális marketingcsalásokról
2015-10-14 12:14 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A FeelTheReal kampány mögött az a probléma áll, hogy sok digitális marketing felmérést végző cég a kitöltők száma szerint kap pénzt a megbízójától, így nagy a kísértés a válaszadó robotok használatára.

A PNYC, a Partners & Napier társcége, az Outdoor Advertising Association of America részére készített reklámkampányt, amely New York-ban látható és valamennyi poszter, illetve egyéb outdoor eszköz arra kéri az embereket, vegyenek részt egy online felmérésben. A felmérés házigazdája a FeelTheReal.org, a szervezet arra kíváncsi, a válaszadók emberek vagy robot-programok; a koncepció hasonlít a Captcha-hoz, amely az online felmérések végén ellenőrzi, hogy a kitöltő valós személy-e.

A FeelTheReal kampány mögött az a valós probléma áll, hogy sok digitális marketing felmérést végző cég a kitöltők száma szerint kap pénzt a megbízójától, így nagy a kísértés a válaszadó robotok használatára. Az outdoor plakátok üzenete egyértelmű: a fehér háttér és a fekete-piros szövegezés is azt sugallja, ez a kommunikáció nem vész el a digitális hirdetések kavalkádjában. A website felmérése szerint a digitális marketingköltések csupán 8 százaléka tekinthető eredményesnek, a maradék 92% elérés valamilyen visszaélés, vagy robotok műveleteinek "köszönhető" - írta a PSFK.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!