mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Maczelka Márk
Maczelka Márk
SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.
kommunikációs vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Megvette az OTP-PortfoLion páros a szallas.hu-t
2015-10-27 12:05 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az OTP Bank és a PortfoLion Regionális Magántőke Alap megvásárolja a Szallas.hu Kft. 100%-os tulajdonrészét a Central Médiacsoporttól, és a két alapító tagtól Varga Zoltántól, és Dorcsinecz Józseftől.

A tranzakcióval a PortfoLion Regionális Magántőke Alap 70%-os míg az OTP Bank 30%-os tulajdonrészt szerez a vállalkozásban. A tranzakciót az eladók oldaláról az EY Tranzakciós Tanácsadói csapata vezényelte le.

A Szallas.hu Kft. online szállásközvetítéssel foglalkozó társaság, amely a szallas.hu portállal 2014-re közel 10 milliárdos forgalmat ért el. További két terméke a szallasguru.hu, amely kedvezményes utazási ajánlatokat kínál, valamint a konferneciahotelek.hu, amely a vállalati rendezvényeket és utazásokat segíti.

A cég zászlóshajója a szallas.hu, amely Magyarország mellett a régió számos országában nyújt online szállásfoglalási szolgáltatást. A külföldi országok közül Horvátország, Lengyelország, Románia és Szlovákia a fő piaca a vállalatnak.

"A társaság célja továbbra is a Szallas.hu Kft. belföldi vezető pozíciójának megerősítése, a jelenlét fokozása a meglévő külföldi piacokon, valamint az intenzív lengyelországi terjeszkedés, az ottani belföldi turizmusra koncentrálva" - jelentette ki Szigetvári József a Szallas.hu Kft Ügyvezetője.

"Az OTP Csoport stratégiáján belül kiemelkedő szerepe van a digitális szolgáltatási paletta bővítése mellett a csoporttagok közötti szinergiák minél teljesebb kihasználásának. A mostani tranzakció ilyen szempontból logikus lépésnek számít, hiszen az új tag kiegészíti a főként céges utazásokra fókuszáló OTP Travel portfolióját, az applikáció fejlesztéssel foglalkozó OTP Mobil esetében pedig a Szallas.hu Kft. online fizetésének webes és kliensoldali integrációja - bankkártya, SZÉP-kártya - során léphet fel szinergiahatás" - mondta el Wolf László, az OTP Bank vezérigazgató helyettese az aláírás kapcsán.

"A Szallas.hu tökéletesen illeszkedik a PortfoLion Regionális Magántőke Alap megújult befektetési politikájához, hiszen egy érett, innovatív cég kiemelkedő növekedési potenciállal. 5 év alatt meghatározó, stabil szereplővé vált Magyarországon és megkezdte nemzetközi terjeszkedését a környező országokban. A cég professzionális menedzsmenttel rendelkezik, a lengyel piacon optimális belépési pont mutatkozik, a tulajdonosváltással pedig nagyobb tér nyílik a vállalat fejlődése számára" - tette hozzá Molnár András, a PortfoLion vezérigazgatója.

Az online turisztikai piac arányának növekedése a szállásfoglalásokon belül globális tendencia. "Nagy-Britanniában a belföldi foglalások 78%-a, Hollandiában a 67%-a online történik, míg Magyarországon ez a szám mindössze 45-48%. A jelenleg alacsonynak tekinthető arány növekedése prognosztizálható a következő években, mely a várakozásunk szerint 2017-re elérheti a közel 50%-ot" - mondta Szigetvári József a Szallas.hu Kft ügyvezetője.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!