mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Megéri a Facebook jelenlét a rádióknak
2015-12-21 18:02 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A rádióhallgatók száma tovább emelkedett, derül ki a TNS Hoffmann-Mediameter konzorcium 2015. szeptember-novemberi időszakra vonatkozó kutatási eredményeiből.

A rádiók aktívan jelen vannak az online médiában: 2015 novemberében a megkérdezettek egytizede követte valamelyik rádióadó Facebook-oldalát; a Facebook-profillal rendelkező válaszadók közül csaknem minden ötödik figyelemmel kíséri kedvenc rádiója online profilját. Közülük csaknem 40 százalék sokszor lájkol ott megosztott tartalmakat illetve fotókat, hatoduk rendszeresen osztja meg vagy ajánlja másoknak az adott oldalt, egytizedük gyakran kommentel is az adott rádió bejegyzéseire.

A 2015. szeptember és november közötti rádiós kutatási hullám eredményei alapján egy átlagos napon csaknem 5,7 millióan hallgattak rádiót.
Idén ősszel a Class FM-et a 15 éves és idősebb korosztály körében naponta átlagosan 2,7 millióan hallgatták; a második Kossuth Rádió közönsége 1,6 milliós, mögöttük a Petőfi Rádió 0,9 milliós, míg a Music FM 0,7 milliós tömeget tett ki.

A Dankó Rádiót háromszázezren, a Klubrádiót 222 ezren, a Bartók Rádiót 206 ezren hallgatták naponta országszerte. Százezer feletti országos napi hallgatótáborral rendelkezett az Info Rádió (168 ezer fő), a Lánchíd Rádió (159 ezer fő) és a Magyar Katolikus Rádió (116 ezer fő). A Jazzy Rádiónak 80 ezer, a Klasszik Rádiónak 75 ezer és a Trend FM-Gazdasági Rádiónak 59 ezer hallgatója volt országosan naponta.

Budapesten a ClassFM-et a Kossuth Rádió, illetve a Music FM követi. Szoros a verseny még a Petőfi Rádió és a Klubrádió között. Budapesten a rádióhallgatók száma továbbra is több mint 1 millió fő.





Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!