mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Bánki Tamás
DrLinkedin
Alapító, Tulajdonos, Linkedin tréner


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Gyerekrajzok a MÁV mozdonyán
2016-01-19 09:17 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Felavatták a MÁV-START gyermekrajzokkal díszített mozdonyát. A felmatricázott járművön a "Ha nagy leszek, vasutas leszek!" című rajzpályázat győzteseinek művei láthatók.

Hamarosan forgalomba állhat a MÁV-START azon TRAXX mozdonya, amelyet a "Ha nagy leszek, vasutas leszek!" című gyermekrajzpályázat győztes alkotásai díszítenek. A pályázatot holtversenyben megnyerő 9 éves, budapesti Haidekker Zsófia, illetve 12 éves, zagyvarékasi Farkas András rajzai alapján készült grafikák a jármű két oldalát ékesítik.

A 2015 őszén lebonyolított pályázatra a vártnál is többen jelentkeztek: több mint 500 gyermek küldött be - ceruzával, festékkel, tollal, filctollal, zsírkrétával készített - rajzot. A pályaművek vasúttal kapcsolatos élményt kellett, hogy ábrázoljanak. A többek között a MÁV szakembereiből és egy könyvillusztrátorból álló szakmai zsűri által legjobbnak ítélt két munka alkotója a "mozdonymatrica" mellett - iskolai osztályukkal közös - látogatást nyert a Magyar Vasúttörténeti Parkba.

A MÁV-csoport gyermekrajzpályázata és a most felavatott mozdony feldíszítésének ötlete a győztes pályaművekkel európai szinten is új kezdeményezés. Az úgynevezett werbelokok, azaz a festés és/vagy matrica formájában reklámokat hordozó mozdonyok száma évről évre nő, ilyeneket például Ausztriában és Németországban is előszeretettel használnak. Arra azonban, hogy nem reklámozási céllal gyermekrajzok kerüljenek egy mozdonyra, a közelmúltban csak az Egyesült Királyságban akadt példa, ahol az egyik nem állami vasúttársaság ilyen módon díszített és helyezett forgalomba egy különleges karácsonyi vonatot.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!