mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Rádiózás az év végén
2016-01-19 14:06 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A rádióhallgatottsági mérés szerint a magyarok többsége szívesen hallgatott karácsonyi dalokat az ünnepre való készülődés alatt. Év végére tovább nőtt a rádióhallgatók száma, s éleződik a rádiók közötti verseny.

A TNS Hoffmann-Mediameter konzorcium 2015. október-decemberi időszakra vonatkozó legfrissebb rádiós közönségmérésben résztvevőket arról kérdezték, hogy mennyire kedvelik, ha az ünnepek közeledtével a rádiók egyre több karácsonyi dalt sugároznak. A többség (69%) úgy nyilatkozott, hogy szívesen hallgatja az ünnepi hangulatú dalokat játszó rádióadókat. Sokszor az is előfordul, hogy tudatosan keresnek (33%) olyan rádióadót, ahol ilyen jellegű zenék szólnak.

A 2015. október és december közötti kutatási hullám eredményei alapján, egy átlagos napon közel 5,7 millióan hallgattak rádiót.

Év végén a ClassFM rádiót a 15 éves és idősebb korosztály körében naponta átlagosan közel 2,9 millióan hallgatták; a második Kossuth Rádió közönsége 1,5 milliós, mögöttük a Petőfi Rádió 950 ezer, míg a Music FM 800 ezer fős volt. Kétszázezer feletti országos napi hallgatottsági értékeket ért el a Dankó Rádió (315 ezer fő)és a Bartók Rádió(201 ezer fő). Százezer feletti országos napi hallgatótáborral rendelkezett a Klubrádió (191 ezer fő), Info Rádió (162 ezer fő), a Lánchíd Rádió (141 ezer fő) és a Magyar Katolikus Rádió (107 ezer fő). A Jazzy Rádiónak 80 ezer, a Klasszik Rádiónak 59 ezer és a Trend FM - Gazdasági Rádiónak 53 ezer hallgatója volt országosan naponta.

Budapesten a ClassFM-et aMusic FM, illetve a Kossuth Rádióköveti. Szoros a verseny még a Klubrádió, Inforádió és Petőfi Rádió között. Budapesten a rádióhallgatók száma több mint 1 millió fő, mely 2014 év végén is hasonlóan alakult.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!