mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Sályi Réka
Geometry Global ügynökségi cégcsoport
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Reggeli hírforrás a rádió
2016-03-22 17:09 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Legtöbben a rádióból értesülnek először a friss hírekről. A rádióhallgatók száma nőtt az év elején, derül ki a TNS Hoffmann-Mediameter konzorcium 2015. december - 2016. februári időszakra vonatkozó kutatásából.

A februári rádiós kutatásban arról kérdezték a válaszadókat, mikor és milyen forrásból értesülnek a legfrissebb hírekről naponta. A magyarok közel fele (54%) reggel, felkelés után, még otthon; 12% reggel, munkába, iskolába menet; szintén 12% még valamikor a délelőtt folyamán; 11% pedig este szerez tudomást a napi hírekről. A hírforrás tekintetében legtöbben a rádióból (48%) értesülnek először a friss hírekről. 28% a televízióból, 16% az internetről és 7% az újságokból informálódik nap mint nap. A 2015. december és 2016. február közötti kutatási hullám eredményei alapján egy átlagos napon közel 6 millióan hallgattak rádiót.

Év elején a Class FM-et a 15 éves és idősebb korosztály körében naponta átlagosan közel 2,9 millióan hallgatták. Második a Kossuth Rádió közönsége, mely 1,5 milliós volt, mögöttük a Petőfi Rádió tábora 902 ezres, míg a Music FM-é 732 ezer fős volt. Háromszázezer feletti országos napi hallgatottsági értéket ért el a Dankó Rádió (382 ezer fő). A Bartók Rádiót napi 172 ezren hallgatták, az Info Rádiót 164 ezren, a Lánchíd Rádiót 116 ezren, a Magyar Katolikus Rádiót 85 ezren. A Jazzy Rádiónak 81 ezer, a Klasszik Rádiónak 46 ezer és a Trend FM-Gazdasági Rádiónak 44 ezer hallgatója volt országosan naponta.

A fővárosban a Class FM-et 520 ezren, a Juventus-Sláger FM-et 278 ezren, a Kossuth Rádiót 228 ezren, a Music FM-et 207 ezren hallgatták naponta. Fej-fej mellett áll az Inforádió és a Petőfi Rádió. Budapesten a rádióhallgatók száma több mint 1 millió fő.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!