mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Sályi Réka
Geometry Global ügynökségi cégcsoport
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Tematikus vizsgálat négy rádiónál
2016-03-25 12:05 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Médiatanács a Class FM-en kívül a Music FM-et, a Petőfi Rádiót és a Sláger Rádiót ellenőrzi, főként a korhatár-besorolást vizsgálják.

A korhatár-besorolási szabályok betartását ellenőrző, az idén év elején megkezdett, a legnagyobb elérésű rádiókat érintő tematikus hatósági vizsgálat keretében a Médiatanács újabb hatósági eljárást indít a Class FM Morning Show műsorának január 14-ei és 19-ei adásai miatt, mert azokat a 12-es besorolás helyett vélhetően 16 éven aluliaknak nem ajánlottként kellett volna közzétenni. A Class FM-es kifogásolható műsorrészletek a prostitúciót társadalmilag elfogadottként mutatták be, és durva, trágár trollkommenteket humorosan népszerűsítettek, amit a védendő fiatal korosztály nem tud még a helyén kezelni, megfelelően értelmezni.

A Médiatanács ezen kívül jelenleg két másik eljárást is folytat a rádió műsorai miatt, mindegyiket korhatár-besorolási témában: a december 30-ai és a január 4-ei adásban elfogadható konfliktusmegoldásként ábrázolták az erőszakot, valamint a felvetett szexuális témákat érzelemmentesen, erős obszcén kifejezésekkel mutatták be, a január 11-ei adás pedig aggályos kontextusban dolgozta fel a szexualitás, illetve a homoszexualitás témáját; pozitív, humoros színben tüntette fel az alkohol- és drogfogyasztást, továbbá durva trágárság is helyet kapott.

Az átfogó tematikus vizsgálat a Class FM-en kívül a Music FM-et, a Petőfi Rádiót és a Sláger Rádiót ellenőrzi, a vizsgálati eredményeket a közeljövőben fogja tárgyalni a Médiatanács.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!