mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hauk Zoltán
Hauk Zoltán
Rádió 1
kereskedelmi igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Mi lesz a Playboyjal meztelen nők nélkül?
2016-04-05 17:09 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Márciustól eltűnt a meztelenség a magazin hasábjairól, kérdés, üzletileg megtérül-e a döntés.

A Playboy vezető szerkesztője Scott Flanders arról beszélt, hogy a márkát a közösségi médiában, applikációkon át szeretnék erősíteni. "Cél a dot-com élmény, ehhez pedig a fiatalabb közönséghez kell fordulnunk" - fogalmazott. Kiemelte, a Playboyban hirdető márkákkal a kiadó kapcsolata kiegyensúlyozott, akik most sem tekintenek úgy a magazinra, mintha csak múltja lenne, jövője nem. A megújított Playboyban a legnagyobb hirdetési felületet egyébként a Dodge vásárolta meg - olvasható az Adweek-en.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!