mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Deák Gábor
Deák Gábor
Honvédelmi Minisztérium Elektronikai, Logisztikai és Vagyonkezelő Zrt.
marketing és kommunikációs vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Mit kell tudni az e-sport üzletről?
2016-05-23 17:03 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Habencius István tartott előadást a Smart konferencián, a Legba Communications képviseletében.


Az e-sportra az a jellemző, nagyobb kultúrája van Ázsiában, mint a világ más tájain, de rendkívül dinamikusan fejlődő üzletágról van szó. Az elterjedést segíti, hogy olcsó élő közvetítést létrehozni, töredéke például annak, ami egy sportesemény esetén felmerül.

Az e-sport üzletben fontos szereplők a piacon a játékosok, és a játékszoftver fejlesztők. A játékosok személyes brand-je akár millió dolláros értéket is képviselhet. Ezen a piacon is vannak műsorkészítők, akik gyakorlatilag szakkommentátoroknak tekinthetők. A piac szereplői még a szponzorok és a versenyszervezők (online és élő).

A magyar piacról idén áprilisban készült átfogó felmérés a Paypal megrendelésére. A szakember szerint az AR és a VR jelentős szerepet kap majd az e-sport üzletben. Várhatóan lesznek olyan tv csatornák, ahol az e-sport közvetítések napi szinten helyet kapnak.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!