mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Berkes Péter
Dr. Berkes Péter
Ambitious Group
Stratégiai igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Mit kell tudni az e-sport üzletről?
2016-05-23 17:03 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Habencius István tartott előadást a Smart konferencián, a Legba Communications képviseletében.


Az e-sportra az a jellemző, nagyobb kultúrája van Ázsiában, mint a világ más tájain, de rendkívül dinamikusan fejlődő üzletágról van szó. Az elterjedést segíti, hogy olcsó élő közvetítést létrehozni, töredéke például annak, ami egy sportesemény esetén felmerül.

Az e-sport üzletben fontos szereplők a piacon a játékosok, és a játékszoftver fejlesztők. A játékosok személyes brand-je akár millió dolláros értéket is képviselhet. Ezen a piacon is vannak műsorkészítők, akik gyakorlatilag szakkommentátoroknak tekinthetők. A piac szereplői még a szponzorok és a versenyszervezők (online és élő).

A magyar piacról idén áprilisban készült átfogó felmérés a Paypal megrendelésére. A szakember szerint az AR és a VR jelentős szerepet kap majd az e-sport üzletben. Várhatóan lesznek olyan tv csatornák, ahol az e-sport közvetítések napi szinten helyet kapnak.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!