mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Magyar Judith
Magyar Judith
SAP AG
kommunikációs igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Egyesül az Azet és a RAS Szlovákia
2016-05-26 13:09 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Ringier Axel Springer Szlovákia elindította északi szomszédunk legnagyobb integrált reklám-értékesítéssel foglalkozó szervezetét.

A Ringier Axel Springer Szlovákia és az Azet.sk új márkanév, a Media Impact Slovensko alatt egyesítették reklámértékesítési osztályaikat miután a két cég bejelentette, hogy megállapodást írnak alá fúziójukról 2016. júniusában.

Az új integrált reklámértékesítési egység teljes körű hirdetési és médiaközi szolgáltatásokat kínál majd ügyfeleinek. A Media Impact Slovensko vezetője értékesítési igazgatóként Michal ®atkuliak lesz.

A két értékesítési osztály összevont tevékenységét egy új márkanév, a Media Impact Slovensko alatt végzi majd. A személyre szabott hirdetési megoldásokat - például natív hirdetéseket és a webes videóreklámokat magukba foglaló innovatív hirdetési termékeket - kínáló új szervezet központja Pozsonyban lesz. A portfólió erős nyomtatott és online márkákból áll - köztük 11 nyomtatott és több mint 50 digitális médiatermékkel -, amelyek a felhasználók döntő többségét elérik Szlovákiában. Michal ®atkuliak - aki az újonnan létrejött értékesítési igazgatói pozíciót tölti be - fogja vezetni a Media Impact Slovensko értékesítési területét, míg a nyomtatott termékekért felelős értékesítési igazgató továbbra is Roman Fülöp marad.

Milan Dubec, a Ringier Axel Springer Szlovákia vezérigazgatója szerint "a Media Impact Slovensko elindításával a regionális Media Impact hálózat részévé válunk, és ezt a versenyelőnyt arra használjuk fel, hogy ügyfeleinknek a lehető legmodernebb hirdetési szolgáltatásokat nyújtsuk. Manapság a digitális világ minden platformon kapcsolódik a kreativitáshoz, a tartalmakhoz, a natív, programozott hirdetésekhez és a webes videó-hirdetésekhez. Michal ®atkuliak - aki már régóta felel igazgatóként az online értékesítési tevékenységért, és aki az egyik vezető szakértője a digitális hirdetésnek a régióban - fogja vezetni az integrált reklámértékesítési osztályt a Media Impact Slovensko márkanév alatt."

A Media Impact Slovensko egy még 2013. augusztusában a Media Impact Polska beindításával bevezetett koncepciót követ, amelynek második állomása a Media Impact Srbija elindulása volt 2015-ben. A hálózat új tagjaként a Media Impact Slovensko hozzáférhet a legmodernebb technológiára épülő digitális kiadói és hirdetési megoldásokat is lefedő nemzetközi szakértelemhez csakúgy, mint az erős online és nyomtatott márkák széles skálájához.

Ralph Werner, a hirdetés-értékesítés fejlesztéséért felelős csoportszintű igazgató szerint: "a Media Impact Slovensko a harmadik integrált reklámértékesítési szervezet, amelyet e márkanév alatt indítunk be. Nagy lépés ez számunkra a több csatornát átfogó hirdetési megoldások olyan ügyfeleinknek való nyújtásában, akiknek több közép-kelet európai országban is vannak tevékenységeik."


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!