mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kis Gergely
Kis Gergely
eNET/ Budapesti Corvinus Egyetem
ügyvezető igazgató / tanársegéd


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A játszva tanulásról szólt a Gyermekmentők vasárnapja
2016-05-31 15:02 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Félmillió gyermek és felnőtt fordult meg a Városligetben a Gyermekmentő Szolgálat kétnapos Gyermeknapján.

A Szolgálat idén is külön meghívott a gyermeknapi rendezvényre több mint 500 nehéz sorsú gyermeket magyarországi - pécsi, pápai - intézményekből, illetve a határon túlról: Erdélyből, a Felvidékről, a Vajdaságból és Kárpátaljáról.

Az immár hagyományos OTP Gyermeknapi Focikupára is sor került, ahol a kicsik korosztályában a pécsi Árpád Fejedelem Gimnázium és Általános Iskola nyert, míg a nagyoknál a csíkszeredai csapat győzedelmeskedett.

Az egészségügyi tanácsadást is fontosnak tartották a szervezők, így a Gyermekmentő Szolgálat nőgyógyászati kamionjában az érdeklődők hasznos szaktanácsokat hallhattak, míg a Gyermekmentő mozgó fogászati buszában fogászati szűrést és szájhigiénés felvilágosítást tartottak az önkéntes fogorvosok. A szakemberek a rendezvény ideje alatt közel 1300 fogászati szűrést végeztek.

A Biztonságos Internet Sátor már nyolcadik éve fogadta az érdeklődőket számítógépes és kvízjátékokkal, vetélkedőkkel és hasznos tanácsokkal a biztonságosabb internethasználathoz. A két nap alatt közel 10 000 látogató fordult meg a sátorban, ahol a támogatók jóvoltából értékes nyereményeket sorsoltak ki.

Idén ismét kijött a Városligetbe a Mercedes-Benz Hungária Kft., MobileKids (MoKi) programjával. A Mercedes-Benz által indított MoKi program játékos formában hívja fel a 4-10 éves korosztály figyelmét a biztonságos közlekedés fontos kérdéseire.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!