mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Erős Attila (Fotó: Köő Adrienn)
Erős Attila
Fastbridge
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Szlovákiában vezet be új szolgáltatást a RAS
2016-06-13 12:04 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Ringier Axel Springer Szlovákia elindítja az Y-generációnak szóló szolgáltatását, a noizz.sk weboldalt. A NOIZZ lengyelországi sikerei után a márka így most a szlovák piacon is bemutatkozik.


Június 9-én nyitott a szlovák piacon a Ringier Axel Springer által létrehozott, az Y-generációt megcélzó online szolgáltatás, a noizz.sk. A szolgáltatás először Lengyelországban indult be 2015. novemberében, és mára 3 millió felhasználóhoz jut el havonta.

A noizz.sk az ezredfordulós generáció tagjait célozza meg, akiket Y-generáció, vagy internet- generáció névvel is illetnek, és akik egy digitalizált és közösségi hálózatok által átszőtt világban nőttek fel. A noizz.sk-n helyet kapnak hírek, szórakozás, hírességek, valamint társadalmi és életmóddal kapcsolatos témák. A multimédia-tartalmakat főleg közösségi média csatornáin osztják meg.

A szerkesztői csapat az Y-generáció tagjaiból áll. A szlovák verzió főszerkesztője Peter Habara, aki új szerepe mellett továbbra is felel a Ringier Axel Springerhez tartozó második legnagyobb szlovák híroldal, az Aktuality.sk weboldal videó-tartalmaiért.

Milan Dubec, a Ringier Axel Springer Szlovákia vezérigazgatója szerint "a Noizz.sk kitűnő kiegészítése portfóliónknak, és nagyon örülünk, hogy Szlovákia a második piac Lengyelország után ahol a NOIZZ szolgáltatás bevezetésre kerül. Szolgáltatásunk nem csak az ezredfordulós generáció igényeihez igazodik, hanem üzleti ügyfeleink számára is lehetőséget kínál e generáció eddig példa nélkül álló elérésére a szlovák piacon. Ez a generáció már nem csak egyszerű webes (tartalmi alapú) hirdetésekkel érhető el, hanem elsősorban natív hirdetésekkel.

Jovan Protic, a Ringier Axel Springer Media AG digitális kiadásért felelős igazgatója szerint:"A NOIZZ az ezredfordulós generáció hangja igyekszik lenni. Lengyelországban, ahol mára havonta 3 millió felhasználóhoz jutunk el, nagyon jó tapasztalataink voltak a márkával. Ez rámutat vállalatunk, mint digitális kiadó hatalmas potenciáljára. A NOIZZ a közösségi videóformátumok úttörője Lengyelországban. Új videó formátumaink, a NOIZZ raport és a NOIZZ food áprilisban 5 millió megtekintést generáltak. A lengyel és szlovák csapat együttműködik majd az ilyen jellegű magas minőségű videó- és írott tartalmak cseréjében is. Tervben van, hogy a márkát más piacokra is bevezetjük."



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!