mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Erős Attila (Fotó: Köő Adrienn)
Erős Attila
Fastbridge
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Élő televíziós közvetítés a Tour de Hongrie-ról
2016-06-28 13:01 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A szombathelyi prológgal ma megkezdődik az idei Tour de Hongrie, amelynek történetében először követhetik majd a nézők élő televíziós közvetítésen keresztül az eseményeket.

A legnagyobb magyar kerékpárversenyről a DIGI Sport közvetít élőben, de az interneten, az Index.hu oldalán, illetve a napi célállomásokon kihelyezett kivetítőn is élő képet láthatnak a nézők.

Az élő televíziós közvetítés kezdeményezője a Dentsu Aegis Network. Schulek Csaba, a médiaügynökség sport divíziójának magyarországi vezetője beszélt a részletekről a verseny hivatalos weboldalán.

"Hozzászoktunk ahhoz, hogy a Tour de France, a Vuelta a Espana vagy a Giro d'Italia eseményeiről élő közvetítést sugároznak a televíziós csatornák, és mi sem természetesebb annál, hogy otthon, a karosszékben látjuk a legnagyobb emelkedőket, a szédületes száguldást a lejtőkön, esetleg a nagy eséseket, a célba éréseket" - kezdte Schulek Csaba.

"Elkezdeni azonban el kell valahol, és mivel a verseny már kilencvenegy éves, és tavaly már voltak a neten élőképek, úgy gondoltuk, hogy lépünk egy nagyot, és megszervezzük az első élő televíziós közvetítést. A nehézséget az okozza, hogy ekkora távolságokon a motorosok kamerájáról a képet a közvetítő kocsiba nagyon költséges eljuttatni. Ezt külföldön repülőgépek és helikopterek segítségével oldják meg, de ez itthon még megfizethetetlen, ezért mobilhálózatokat, 4G-s adatátvitelt használunk."

"A legfontosabb partnerünk ebben a DIGI Sport, az Index, az Infotéka és az Opel Magyarország, akikkel közösen olyan együttműködést dolgoztunk ki, amely lehetővé teszi, hogy a DIGI Sporton napi két órában élőben és élőszerűen, az Indexen pedig rövid tudósításokkal és színes háttéranyagokkal számoljunk be a hat nap minden eseményéről. Mindemellett esténként, a foci után az m4-en is lesz harminc perc összefoglaló, minden nap" - mondta Schulek Csaba.

A közvetítésen egy 42 fős stáb dolgozik, két közvetítő kocsival, 11 kamerával, drónnal, motorosokkal. Különlegessége még az,hogy ezt a rengeteg technikát minden nap új helyszínen kell felállítani, dolgozni vele, aztán lebontani, és a stáb is költözik folyamatosan, minden nap egy új városba.






Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!