mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Erdei Tamás
Dr. Erdei Tamás
Metropol
főszerkesztő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Aranyat nyert Cannes-ban az Economist
2016-07-04 11:19 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Arany Oroszlánt nyert digitális kampányával az International Cannes Lions Festivalon a hetente megjelenő gazdasági és hírmagazin.

A "Raising Eyebrows and subscription" mottó alatt futó reklámhadjárat hatékony kreativitásával nyerte el az Aranyoroszlánt - olvasható a DNV ONLINE-on. A magazin 5,2 millió kattintást ért el a kampánnyal, és szerzett 64 ezer új előfizetőt, akik közel 68 millió eurót hoztak közvetlenül a konyhára. A kampányt a Proximity találta ki, a cég médiaügynyöksége pedig a Media-Agentur UM lett.

Az Economist világszerte mintegy 1,6 millió példányt ad el (ebben benne van a print és a digitális is).



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Bolti eladó
[2017-06-27]
Konyhai előkészítő
[2017-06-22]
tovább  
Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!