mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Bánki Tamás
DrLinkedin
Alapító, Tulajdonos, Linkedin tréner


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Sportesemények húzzák az online tévézést
2016-07-14 16:00 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Magyar Telekom adatai szerint az Eb, és a magyar labdarúgó válogatott sikeres Európa-bajnoki szereplése a mobilos tartalomfogyasztásban, így a Telekom TV GO használatában is felfutást hozott.

Hagyományos TV képernyőn több millióan követték élőben a meccseket, aki viszont nem ért időben nagyképernyő elé, annak lehetősége volt az online tévézést választania. A Telekom TV GO szolgáltatásra regisztrálók száma egy hónap alatt az átlagos 3,5-szörösével nőtt. A meccseket online nézők száma is megháromszorozódott, a nyolcaddöntőig minden magyar érdekeltségű meccs TV GO nézettségi rekordot döntött, a legtöbben - 15 ezren - a magyar-portugál meccset követték TV GO-n, de az Európa-bajnokság döntője is kiemelkedő nézettséget hozott.

A TV GO alkalmazás népszerűsége is növekedett az Eb idején, volt, hogy a Google Play áruházban az 5., az AppStore-ban a 16. helyet foglalta el a népszerűségi listán. A Telekom az Eb előtt kapacitásbővítést hajtott végre annak érdekében, hogy az ügyfelek kiváló minőségben élvezhessék a közvetítéseket. Emellett további tartalmi újításokat vezetett be: a közszolgálati csatornák már HD minőségben érhetők el, az M4 és a Duna TV csatornák bárki számára elérhetők voltak egy regisztrációt követően (előfizetéstől függetlenül), továbbá a meccsek 3 napon keresztül díjmentesen voltak visszanézhetőek. A Telekom várakozásai szerint az Olimpia időszakában folytatódik az Eb alatt tapasztalt trend.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Emission Share (ESH%)

Break

Coverage (COV)

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés


Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!