mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Deák Gábor
Deák Gábor
Honvédelmi Minisztérium Elektronikai, Logisztikai és Vagyonkezelő Zrt.
marketing és kommunikációs vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Sportesemények húzzák az online tévézést
2016-07-14 16:00 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Magyar Telekom adatai szerint az Eb, és a magyar labdarúgó válogatott sikeres Európa-bajnoki szereplése a mobilos tartalomfogyasztásban, így a Telekom TV GO használatában is felfutást hozott.

Hagyományos TV képernyőn több millióan követték élőben a meccseket, aki viszont nem ért időben nagyképernyő elé, annak lehetősége volt az online tévézést választania. A Telekom TV GO szolgáltatásra regisztrálók száma egy hónap alatt az átlagos 3,5-szörösével nőtt. A meccseket online nézők száma is megháromszorozódott, a nyolcaddöntőig minden magyar érdekeltségű meccs TV GO nézettségi rekordot döntött, a legtöbben - 15 ezren - a magyar-portugál meccset követték TV GO-n, de az Európa-bajnokság döntője is kiemelkedő nézettséget hozott.

A TV GO alkalmazás népszerűsége is növekedett az Eb idején, volt, hogy a Google Play áruházban az 5., az AppStore-ban a 16. helyet foglalta el a népszerűségi listán. A Telekom az Eb előtt kapacitásbővítést hajtott végre annak érdekében, hogy az ügyfelek kiváló minőségben élvezhessék a közvetítéseket. Emellett további tartalmi újításokat vezetett be: a közszolgálati csatornák már HD minőségben érhetők el, az M4 és a Duna TV csatornák bárki számára elérhetők voltak egy regisztrációt követően (előfizetéstől függetlenül), továbbá a meccsek 3 napon keresztül díjmentesen voltak visszanézhetőek. A Telekom várakozásai szerint az Olimpia időszakában folytatódik az Eb alatt tapasztalt trend.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!